تاریخ انتشار : یکشنبه 3 اسفند 1399 - 16:02
کد خبر : 2109

افزایش کیفیت خدمات آب و فاضلاب با همکاری پست

افزایش کیفیت خدمات آب و فاضلاب با همکاری پست

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از افزایش کیفیت خدمات رسانی در بخش آب و فاضلاب، با بهره‌گیری از بانک اطلاعاتی شرکت پست کشور خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، حمید رضا جانباز در آئین امضای تفاهم‌نامه همکاری با شرکت پست با بیان اینکه زمان رفع نواقص شبکه آب در کشور، کمتر از سه ساعت است افزود: با امضای این تفاهم‌نامه و همکاری با شرکت پست زمان این خدمات رسانی بسیار کاهش خواهد یافت.

وی گفت: در این همکاری، دو شرکت دولتی آب و فاضلاب کشور و پست می‌توانند اطلاعاتی که برای تهیه آن‌ها هزینه قابل توجهی صرف شده است را باهم به اشتراک بگذارند و در این راستا مردم نیز از مزایای این فعالیت بهره‌مند خواهند شد.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با بیان اینکه امضای تفاهم‌نامه، نقطه شروع حرکت ما برای همکاری و تبادل اطلاعات است افزود: شرکت آب و فاضلاب کشور از ظرفیت‌های شرکت پست برای ارائه خدمات بهتر به مشترکین شهری و روستایی استقبال می‌کند.

جانباز گفت: ما پس از بررسی فعالیت‌های قابل اجرا با کمک شرکت پست، این فعالیت‌ها را به صورت آزمایشی در برخی مراکز شروع و پس از کسب نتایج آن را در سراسر کشور عملیاتی خواهیم کرد.

وی با اشاره به لزوم تشکیل کارگروهی مشترک بین دو شرکت افزود: امضای این تفاهم‌نامه اتفاق خوبی است,، اما شیوه پیگیری آن نیز برای رسیدن به نتیجه بسیار مهم خواهد بود، بنابراین باید نمایندگانی از طرفین در بازه‌های زمانی مشخص، وضعیت اجرایی شدن این تفاهم‌نامه را بررسی و آن را گزارش کنند که ما در جریان روند آن قرار بگیریم.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: شرکت آب و فاضلاب کشور به زودی با رونمایی از مرکز پایش آب، در آستانه یک رویداد بزرگ خواهد بود تا بتوان به این شکل خدمات رسانی را با کیفیت بیشتری انجام داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.