تاریخ انتشار : دوشنبه 9 اسفند 1400 - 12:29
کد خبر : 19350

سازمان اموال تملیکی مزایده فوق‌العاده سراسری اموال منقول برگزار می‌کند

سازمان اموال تملیکی مزایده فوق‌العاده سراسری اموال منقول برگزار می‌کند

مزایده فوق‌العاده سراسری اموال منقول این سازمان به شماره ۲۵۵، به صورت اینترنتی و از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) در اسفند ماه سالجاری برگزار خواهد شد.

 به گزارش اقتصادی برتر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، طبق این گزارش، ساعت ۸ صبح روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۰۹اطلاعات این آگهی در سایت سازمان و سامانه تدارکات الکترونیکی دولت منتشر می‌شود و آخرین مهلت ارسال پیشنهاد قیمت، ساعت ۲۴ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۵خواهد بود.
 
قیمت پیشنهادی متقاضیان می‌بایست بالاتر از قیمت پایه کارشناسی باشد.
 
بر این اساس بسته پیشنهادات نیز ساعت ۱۰ روز سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۷در محل سازمان مرکزی، رمزگشایی و در همان روز نیز برندگان مزایده اعلام می‌شوند؛ حضور متقاضیان در جلسه رمزگشایی پیشنهادات بلامانع است.
 
ضمناً از آنجائیکه مزایده بصورت اینترنتی می‌باشد رعایت موارد ذیل الزامیست:
۱-شرکت کنندگان در مزایده می بایست جهت ثبت نام و دریافت گواهی امضاء الکترونیک (توکن) به دفاتر ثبت اسناد رسمی در سراسر کشور مراجعه نمایند.
۲-برگزاری مزایده صرفا از طریق سامانه مـزایده الکترونیک دولت به آدرس فوق بوده و ارائـه پیشنهاد قیمت نیز از ایـن طـریق صورت می‌پذیرد، لذا تمامی شرکت کنندگان در مزایده می‌توانند از تاریخ فوق الذکر به نشانی eauc.setadiran.ir مراجعه و با استفاده از امضاء الکترونیک، نسبت به ثبت پیشنهاد اقدام نمایند.
۳-ثبت پشنهاد قیمت در سامانه مذکور حداکثر تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۵امکان پذیر است.
۴-داشتن کد ملی برای اشخاص حقیقی و کد اقتصادی برای اشخاص حقوقی به همراه شماره حساب قابل استفاده از طریق اینترنت جهت متقاضیان شرکت در مزایده الزامی است.
۵- اطلاعات ریز اقلام ارائه شده در مزایده به آدرس اینترنتی فوق قابل رویت برای متقاضیان محترم است.
۶- بازدید از کالاهای مطرح شده، در تمامی ایام هفته از ساعت ۸ الی ۱۴ امکانپذیر خواهد بود.
۷- پیشنهاد می‌گردد باتوجه به تنوع کالاهای مطرح در مزایده، قبل از ارائه پیشنهاد از کالای مورد نظر بازدید بعمل آید.
۸- پیشنهادهای ثبت شده در سامانه مزایده الکترونیک رأس ساعت ۱۰ روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۷در محل سازمانمرکزی، رمزگشایی و در همان روز نیز برندگان مزایده اعلام می شود.
۹- شرکت کنندگان در مزایده در صورت ثبت پیشنهاد و درخواست انصراف، می توانند صرفا گزینه انصراف در سیستم را تا ساعت ۱۴ روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۶انتخاب و ثبت نمایند.
لازم به توضیح است اعلام انصراف بصورت سیستمی بوده و بدون مراجعه به ادارات استان، با انتخاب گزینه انصراف، ثبت درخواست انصراف امکان پذیرمی‌باشد.
۱۰- متقـاضیان محترم می توانند جـهت دریـافت اطلاعات بیشتر به منـظور شرکت در مزایده الکترونیک و رویت شماره تلفن و آدرس مدیریتهای استانی به نشانی www.tamliki.ir مراجعه نمایند.
متقاضیان محترم در صورت تمایل به ارائه انتقاد، پیشنهاد و یا شکایت می توانند با سیستم ارتباط گویای سازمان به شماره تلفن ۲۷۶۵۲۱۹۸-۰۲۱ تماس حاصل نمایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.