تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۲
کد خبر : 2688

تبریز؛ مقصد یازدهمین سفر استانی مدیرعامل صندوق تامین خسارتهای بدنی

تبریز؛ مقصد یازدهمین سفر استانی مدیرعامل صندوق تامین خسارتهای بدنی

مهدی قمصریان، مدیرعامل صندوق تامین خسارتهای بدنی در ادامه سفرهای استانی خود، یکشنبه چهاردهم اسفند ۱۴۰۱ به تبریز سفر کرد. قمصریان در این سفر با تعدادی از مقامات استانی و قضایی تبریز دیدار و گفتگو کرد؛ از جمله این مقامات سردار حسین عبدی فرمانده فراجای استان اذربایجان شرقی، موسی خلیل اللهی “رییس کل دادگستری”، بابک محبوب‌علیلو

تبریز؛ مقصد یازدهمین سفر استانی مدیرعامل صندوق تامین خسارتهای بدنی
مهدی قمصریان، مدیرعامل صندوق تامین خسارتهای بدنی در ادامه سفرهای استانی خود، یکشنبه چهاردهم اسفند ۱۴۰۱ به تبریز سفر کرد.

قمصریان در این سفر با تعدادی از مقامات استانی و قضایی تبریز دیدار و گفتگو کرد؛ از جمله این مقامات سردار حسین عبدی فرمانده فراجای استان اذربایجان شرقی، موسی خلیل اللهی “رییس کل دادگستری”، بابک محبوب‌علیلو “دادستان عمومی و انقلاب” و محمد کلانی “معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار” آذربایجان شرقی بودند.
از مهمترین محورهای دیدارها، بررسی شرایط برای افزایش همکاری‌ها، بهبود خدمات صندوق، رسیدن به شرایط مطلوب و لزوم برخورد صحیح با متخلفین احتمالی بود.
همچنین دیدار با خانواده شهید مدافع حرم، محمود رضا بیضایی از دیگر برنامه های وی در سفر به تبریز بود.

مهدی قمصریان در ادامه سفر خود از شعبه صندوق در تبریز، بازدید و به مشاهده و بررسی فعالیت‌ها از نزدیک پرداخت. وی ضمن گفتگو با همکاران در زمینه نیازها، شرایط و روند فعالیت این شعبه، به توجه ویژه در روند کار به طور مطلوب و پیگیری پرونده‌ها تا پایان مراحل مورد نیاز تاکید کرد.
مدیرعامل صندوق همچنین در بخشی از زمان حضور در شعبه، به ملاقات و گفتگو با همکاران پرداخت و از نزدیک در جریان نحوه پاسخگویی و روند پرونده‌ها قرار گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.