تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶
کد خبر : 2882

رفع آبگرفتگی‌های اهواز تا ساعات آینده

رفع آبگرفتگی‌های اهواز تا ساعات آینده

اهواز – مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: تا چند ساعت آینده آبگرفتگی‌های ناشی از باران در کلانشهر اهواز رفع می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا کرمی نژاد صبح امروز در گفتگویی رسانه‌ای با اشاره به بارش بیش از ۱۱ میلیمتری باران در کلانشهر اهواز گفت: در برخی از نقاط آبگرفتگی‌هایی وجود دارد که با فعال شدن پمپ‌ها مشکل این نقاط تا چند ساعت آینده حل می‌شود.

وی در خصوص بارش‌های امروز ۲۲ اسفندماه در کلانشهر اهواز و آبگرفتگی‌ها اظهار کرد: به رغم بارش بیش از ۱۱ میلیمتری باران در کلانشهر اهواز و روند ادامه‌دار بارندگی، مشکل خاصی در بحث آبگرفتگی شهر وجود ندارد.

کرمی نژاد افزود: در گذشته وقتی به این شکل بارندگی رخ می‌داد شاهد آبگرفتگی در بسیاری از نقاط کلانشهر اهواز بودیم اما اکنون شرایط بسیار بهتر شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: در بازدیدهایی که از ساعت‌های ابتدایی امروز از مناطق غربی و شرق اهواز انجام شده، شاهد شرایط مطلوبی در خیابان‌ها هستیم. در برخی از نقاط آبگرفتگی‌هایی وجود دارد که با فعال شدن پمپ‌ها مشکل این نقاط نیز تا چند ساعت آینده حل می‌شود.

کرمی نژاد عنوان کرد: در بسیاری از مناطق اهواز که در گذشته در اثر بارش‌ها دچار آبگرفتگی شدید می‌شدند با اقداماتی که در بحث اجرای طرح فاضلاب صورت‌گرفته اکنون وضعیت بسیار بهتر شده و مناطقی نیز که اندکی دچار آبگرفتگی بودند به سرعت مشکلشان در حال حل شدن است.

وی افزود: در اهواز هفت یا هشت ماه کار باید انجام شود تا این مسئله آبگرفتگی پس از بارش‌ها برای همیشه حل شود. با انجام اقدامات موردنظر به ویژه در خیابان‌های اصلی قطعاً پیشرفت فیزیکی طرح فاضلاب به سرعت بالا می‌رود و این مسئله در حل مشکل آبگرفتگی و دفع آب‌های سطح و فاضلاب بسیار مؤثر است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: در مجموع با توجه به همه اقدامات انجام شده در بحث اجرای طرح فاضلاب اهواز شرایط در زمینه آبگرفتگی خیابان‌ها مطلوب است و جای نگرانی نیست. در حال حاضر همه ایستگاه‌های پمپاژ فعال هستند و هیچ مشکلی برای دفع آب‌های سطحی و فاضلاب در اهواز وجود ندارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.