تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۶
کد خبر : 2830

​کمک ٢۵ میلیارد ریالی بانک صادرات ایران به زلزله‌زدگان آذربایجان غربی

​کمک ٢۵ میلیارد ریالی بانک صادرات ایران به زلزله‌زدگان آذربایجان غربی

کارکنان و مدیران بانک صادرات ایران، مبلغ ٢۵ میلیارد ریال کمک نقدی به آسیب‌دیدگان زلزله در آذربایجان‌غربی، اهدا کردند.  به دنبال سفر رئیس هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران به آذربایجان غربی در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی بانک، مبلغ ٢۵ میلیارد ریال از محل کمک‌های نقدی مدیران و کارکنان بانک صادرات ایران به آسیب‌دیدگان زلزله شهرستان

​کمک ٢۵ میلیارد ریالی بانک صادرات ایران به زلزله‌زدگان آذربایجان غربی
کارکنان و مدیران بانک صادرات ایران، مبلغ ٢۵ میلیارد ریال کمک نقدی به آسیب‌دیدگان زلزله در آذربایجان‌غربی، اهدا کردند.

 به دنبال سفر رئیس هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران به آذربایجان غربی در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی بانک، مبلغ ٢۵ میلیارد ریال از محل کمک‌های نقدی مدیران و کارکنان بانک صادرات ایران به آسیب‌دیدگان زلزله شهرستان خوی اهدا و همچنین مقرر شد تسهیلات واجدین شرایط در شهرستان خوی و روستاهای اطراف بدون در نظر گرفتن نوبت و با حداقل تشریفات لازم با اولویت بالا انجام پذیرد.
یاسر مرادی در این سفر، ضمن بازدید از برخی شعب این استان، با مردم و آسیب‌دیدگان مناطق زلزله‌زده شهرستان خوی و روستاهای اطراف دیدار و گفتگو کرد.
وی با تاکید بر اینکه حمایت و کمک به مردم در حوادث غیرمترقبه یکی از مسئولیت‌های اجتماعی بانک صادرات ایران است، برای حمایت و کمک به مردم شهرها و روستاهای آسیب‌دیده از زلزله در آذربایجان غربی اعلام آمادگی کرد.
مرادی در این سفر که به همراه منصور شیخ‌الاسلامی، مدیر امور حوزه مدیریت و ارتباطات و همچنین وحید نصیری، مدیرامور شعب شمال کشور بانک صادرات ایران انجام شد، با کارکنان بانک و خانواده‌های آنها که در این حادثه آسیب‌دیده‌اند، نیز دیدار کرد و ضمن تاکید بر مساعدت حداکثری بیمه سرمد با همکاران بانک برای بازسازی واحدهای آسیب‌دیده در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.
بازدید از شعب و باجه‌های آسیب‌دیده از زلزله و پیگیری خدمات‌رسانی به مردم از دیگر برنامه‌های رئیس هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران در این سفر بود که مقرر شد بازسازی واحدهای آسیب‌دیده به‌ویژه حوزه سرپرستی خوی به قید فوریت انجام شود.
مرادی همچنین ضمن بررسی وضعیت و اهداف شعب شهرستان خوی، بر بازاریابی و جذب منابع، وصول مطالبات، صدور ضمانت‌نامه و اعتبارات اسنادی، بازاریابی و پرستاری پایانه‌های فروش، افتتاح حساب‌های حقوقی، استفاده از ابزارها و محصولات بانکی علی‌الخصوص چکنو تاکید کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.