تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵
کد خبر : 414

برنامه‌ریزی برای تامین ۱۸ هزار هکتار زمین طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید

برنامه‌ریزی برای تامین ۱۸ هزار هکتار زمین طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از برنامه ریزی برای ۱۸ هزار هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید خبر داد و گفت: پروژه ۳۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن پرند به زودی بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش اقتصادی برتر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، علیرضا جعفری، از رفع موانع موجود برای تسریع در اجرای نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید خبر داد و اظهار داشت: بخش عمده‌ای از پیمانکاران و سازندگان باید توسط بانک‌های عامل اعتبارسنجی شوند که بعضا زمانبر است و در تلاش هستیم تا موانع موجود را برطرف و سرعت کار را بالا ببریم.

وی در پاسخ به این سوال که تاکنون برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید چه میزان زمین تخصیص یافته است، اعلام کرد: تاکنون بیش از ۱۸ هزار هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید برنامه‌ریزی شده است.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید تصریح کرد: شرکت عمران شهرهای جدید در دولت سیزدهم برخی از پروژه های نیمه تمام را وارد چرخه دوباره ساخت کرده است.

جعفری گفت: نخستین واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید پروژه ۳۰۰ واحدی پرند است که به‌زودی افتتاح و بهره‌برداری خواهد رسید.

وی تصریح کرد: سیاست شرکت عمران شهرهای جدید به این نحو است که همزمان با ساخت و بهره‌برداری از واحدهای مسکونی خدمات زیربنایی و روبنایی را نیز به شهروندان ارایه بدهد. با توجه به ظرفیت‌های اراضی و املاکی که در اختیار شرکت عمران شهرهای جدید است بسته های مشارکت در ساخت و سرمایه گذاری در ساخت در شرکت عمران شهرهای جدید فعال شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: اولین دستور این است که از خود اراضی محدوده پروژه ‌ها استفاده کنیم و خدمات زیربنایی و روبنایی را سامان بدهیم. همزمان با اجرای پروژه‌های مسکونی شرکت عمران شهرهای جدید تلاش می‌کند تا خدمات زیربنایی و روبنایی را نیز به پیش ببرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.