تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۴ - ۱۴:۱۶
کد خبر : 8202

بازدید از بازارها و میادین میوه و تره بار با هدف جلب رضایت شهروندان

بازدید از بازارها و میادین میوه و تره بار با هدف جلب رضایت شهروندان

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار در حاشیه بازدید سرزده از چند میدان و بازار سازمانی در نقاط مختلف شهر تهران، از جمله میدان میوه و تره‌بار لویزان، در جمع خبرنگاران بر ارتقاء کیفیت محصولات و قیمت‌های مناسب در این میادین تأکید کرد

به گزارش اقتصادی برتر-مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران تاکید کرد: بازدید سرزده به تمامی بازارها و میادین میوه و تره بار شهرداری تهران ادامه دارد.

وی در جریان بازدید از میدان میوه و تره بار گفت: بازدید از نحوی خدمات رسانی در بازارها و میادین میوه و تره بار با هدف رفع مشکلات، شنیدن صدای شهروندان به عنوان مشتریان این مراکز و بهبود کیفیت خدمات رسانی همچنان ادامه دار خواهد بود.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار  با اشاره به نقش میادین و بازارهای میوه و تره بار در سبداقتصاد خانوارهای تهرانی افزود: بررسی‌ها از تاثیر بالای میادین و بازارهای میوه و تره بار به عنوان یک مجموعه در دسترس و اقتصادی در سبد خانوارها حکایت دارد و با توجه به این اعتماد شهروندان به این مجموعه ها لازم است تا کیفیت خدمات به آنها نیز ارتقا پیدا کند.

در این بازدید که با حضور خبرنگاران و جمعی از مسئولان شهری صورت گرفت، مدیرعامل سازمان میادین ضمن اشاره به روند رو به رشد نظارت‌ها و افزایش رضایتمندی شهروندان، گفت: «بازدید امروز از چند نقطه مختلف تهران، از یک بازار کوچک محله‌ای در جنوب شهر گرفته تا میدان لویزان در شمال شرق تهران، گویای آن است که کیفیت محصولات در سراسر شبکه میادین سازمان در سطح مطلوبی قرار دارد.»

وی افزود: «آنچه که شخصاً در بازار مشاهده کردم، فراتر از انتظارم بود. کیفیت میوه‌ها قابل قبول و رضایت‌بخش بود و این نشان‌دهنده تمرکز سازمان بر ارتقای مستمر سطح کیفی محصولات است.»

مدیرعامل سازمان میادین همچنین با اشاره به آمار رسمی بانک مرکزی درخصوص قیمت‌ها، اعلام کرد: «طبق گزارش‌های رسمی، محصولات عرضه‌شده در میادین میوه و تره‌بار به‌طور متوسط ۴۶ درصد ارزان‌تر از میانگین قیمت‌ها در سطح شهر تهران هستند. این اختلاف قیمت در مناطق شمالی شهر گاهی به بیش از ۱۰۰ درصد می‌رسد، بدون آنکه افتی در کیفیت مشاهده شود.»

وی همچنین به حضور دامپزشکان در میادین و نظارت مستمر بر عرضه گوشت اشاره کرد و گفت: «گوشت قرمز عرضه‌شده در میادین از نوع درجه یک تولید داخل است که با نظارت دائم دامپزشکان و بدون واسطه عرضه می‌شود. این موضوع باعث شده اختلاف قیمت گوشت در میادین نسبت به قصابی‌های سطح شهر به ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان در هر کیلو برسد.»

مدیرعامل سازمان میادین درباره گوشت‌های بسته‌بندی نیز توضیح داد: «برخی برندهای متخلف پس از تذکرات لازم، از ورود به سازمان منع شده‌اند. برندهای موجود تحت آزمایشات بافت‌شناسی و بهداشتی قرار دارند و از کیفیت مطلوبی برخوردارند. با این حال توصیه ما به شهروندان، استفاده از گوشت‌های فله‌ای درجه یکی است که با برش و نظارت مستقیم در محل عرضه می‌شود.»

وی در پایان از برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی سامانه‌های نظارتی هوشمند با استفاده از فناوری هوش مصنوعی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: «در تلاش هستیم با استفاده از ابزارهای نوین، کیفیت محصولات را به‌صورت لحظه‌ای و بدون نیاز به نیروی انسانی کنترل کنیم.»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.