تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۴
کد خبر : 582

اتصال بانک ملی ایران به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند

اتصال بانک ملی ایران به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند

  بانک ملی ایران درجهت تحقق برنامه های عملیاتی توسعه دولت الکترونیک و تسهیل خدمت رسانی به مشتریان، به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل شده است. این بانک با استناد به مصوبه هیات وزیران و تبصره ۷ قانون بودجه ۱۴۰۱ مبنی بر ارایه خدمات اختصاصی پرکاربرد دستگاه های اجرایی، پس از بانک مرکزی به

 

اتصال بانک ملی ایران به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند

بانک ملی ایران درجهت تحقق برنامه های عملیاتی توسعه دولت الکترونیک و تسهیل خدمت رسانی به مشتریان، به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل شده است.

این بانک با استناد به مصوبه هیات وزیران و تبصره ۷ قانون بودجه ۱۴۰۱ مبنی بر ارایه خدمات اختصاصی پرکاربرد دستگاه های اجرایی، پس از بانک مرکزی به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل شده و مشتریان بانک ملی ایران می توانند از این طریق به پنجره واحد بانک وصل و از خدمات آن در سطوح احراز هویت مختلف استفاده کنند.

در نسخه اولیه این سامانه، خدماتی همچون مشاهده تعداد حساب های کاربر و اطلاعات کد شبای آنها، استعلام ضمانتنامه های بانکی و نمایش تعداد تسهیلات دریافتی ارایه می شود.

برای ورود به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند می توان از طریق آدرس https://sso.my.gov.ir اقدام کنید و پس از ورود به بخش سامانه های ملی و استانی، سپس انتخاب بانک مرکزی و بانک های عامل و درنهایت بانک ملی ایران، از خدمات این بانک استفاده کنید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.