تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۷
کد خبر : 512

بازدید مدیرعامل بیمه میهن از شعبه قزوین

مدیرعامل بیمه میهن و هیئت همراه با هدف دیدار و گفتگو با کارکنان و نمایندگان شعبه قزوین صبح امروز از این شعبه بازدید کردند.

مدیرعامل بیمه میهن و هیئت همراه با هدف دیدار و گفتگو با کارکنان و نمایندگان شعبه قزوین صبح امروز از این شعبه بازدید کردند.

سیدهادی شیخ الاسلامی ضمن دیدار و گفتگو با کارکنان و نمایندگان این شعبه، روند فعالیت ها و عملکرد شعبه را بررسی و از تلاشهای همکاران قدردانی کرد. مدیرعامل بیمه میهن سیاست ها و برنامه های پیش روی این شرکت را تشریح کرد و گفت ما در قبال حقوق و مطالبات بحق سهامداران و ذی نفعان شرکت مسئولیت و تعهد داریم و لازم است با عملکرد مثبت و مطلوب و تولید ارزش افزوده رضایت ایشان را جلب و خواسته ها و انتظارات آنان را برآورده سازیم.
شیخ الاسلامی با اشاره به بودجه ای که در ابتدای هر سال به شعب ابلاغ می شود؛ گفت: رؤسا و سرپرستان شعب نباید اولویت کاری خود را صرفاً به فروش ثالث و درمان معطوف نمایند بلکه باید با اصلاح ترکیب پرتفوی، ساز و کار جدیدی برای فروش تعریف کنند و برای شرکت سودآور باشند.
مدیرعامل بیمه میهن در پایان با اشاره به موقعیت راهبردی استان قزوین به عنوان قطب صنعتی کشور با دارا بودن شهرک های صنعتی؛ گفت این منطقه نقش پُررنگی در اقتصاد کشور دارد و از همکاران خواست ظرفیت های بیمه ای این منطقه را بخوبی شناسایی و با بازاریابی هوشمندانه و ارتباط تنگاتنگ با فعالان اقتصادی، صاحبان مشاغل و کسب و کارهای مختلف، آنان را به اخذ پوشش های بیمه ای ترغیب و نیازهای بیمه ای آنان را تأمین نمایند.
در این جلسه که ۷٫۳۰ امروز در شعبه قزوین برگزار شد، احد چگینی رئیس شعبه از عملکرد و فعالیت های همکاران و شبکه فروش گزارشی ارائه کرد و کارکنان و نمایندگان هم ضمن معرفی خود به بیان دغدغه ها و چالش ها پرداختند و مسائل و مشکلات خود را با مدیرعامل در میان گذاشتند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.