مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران خبر داد:
تلاش برای تشکیل زنجیره تامین محصولات در سازمان مدیریت میادین تره بار
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران؛ مهدی بختیاری زاده با اشاره به برنامهریزیهای سازمان برای راه اندازی زنجیره تامین محصولات گفت: این طرح با هدف کوتاه کردن دست واسطهها و دسترسی مستقیم به تولیدکنندگان اعم از کشاورزان، دامداران و یا کارخانجات تولیدی محصولات فرآوری شده اجرایی شده است.
وی با اشاره به اینکه تعامل دست اول با تولید کنندگان محصولات غذایی توسط سازمان مدیریت میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران در حال انجام است، افزود: خوشبختانه تا کنون توانستهایم بخش قابل ملاحظهای از این کالاها را تامین و در در اختیار شهروندان در بازارها و میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران قرار دهیم.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران ادامه داد: با توجه به تاکید شهردار تهران مبنی بر کاهش قیمت محصولات مصرفی شهروندان در بازارها و میادین میوه و ترهبار، ذخیرهسازی این محصولات نیز انجام میشود تا بتوانیم با قیمت عادلانهای به دست مصرف کننده برسانیم.
وی در ادامه با اشاره به فروش محصولات ارگانیک در میادین و بازارهای میوه و ترهبار شهرداری تهران بیان کرد: در حال حاضر بیش از ۲۰ غرفه ویژه محصولات ارگانیک در میادین و بازارهای میوه و ترهبار شهرداری تهران وجود دارد که محصولات این غرف نیز از سوی کارشناسان و بازرسان سازمان با هدف استانداردسازی بررسی میشود.
انتهای پیام/
برچسب ها :سازمان میادین میوه تره بار
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0