تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۹:۰۹
کد خبر : 2772

رکورد تولید روانکار در شرکت سنان شیمی سایپا شکسته شد

رکورد تولید روانکار در شرکت سنان شیمی سایپا شکسته شد

مدیرعامل شرکت سنان شیمی سایپا از تولید ۷۵۹ هزار لیتر انواع روانکار خودرویی و شکسته شدن رکورد تولید این شرکت در سال جاری خبر داد.

به گزارش اقتصادی برتر به نقل از سایپانیوز، محمد بابایی، مدیرعامل شرکت سنان شیمی سایپا گفت: با عنایت به سیاست های اجرایی گروه خودروسازی سایپا مبنی بر ارتقاء سطح تولید، این شرکت با استفاده حداکثری از ظرفیت ها و منابع موجود، توانست در بهمن ماه ۱۴۰۱ رکورد تولید را شکسته و هدف گذاری انجام شده را محقق کند.

بابایی افزود: در حال حاضر ۱۰۰ درصد نیاز شرکت های گروه سایپا به روغن ترمز توسط شرکت سنان شیمی سایپا تامین شده و با بازنگری های صورت گرفته در برنامه تولید و تامین مواد اولیه و افزایش توان علمی و تخصصی در حال افزایش ظرفیت تولید انواع روانکار خودرویی هستیم.

سنان شیمی سایپا یکی از شرکت های زیرمجموعه سایپایدک است که از سال ۱۳۷۵ باهدف ایجاد فرصت های شغلی و نیل به خودکفائی در تولید انواع روانکارها تأسیس و در سمنان شروع به تولید و بهره برداری کرد. محصولات این شرکت شامل انواع روغن ترمز، روغن موتور، واسکازین، روغن هیدرولیک، روغن صنعتی، گریس، ضدیخ و مکمل روغن است و با توجه به کیفیت و مرغوبیت بالای کالاهای تولیدی و مطابقت آنها با استانداردهای ملی و بین المللی توانسته در تامین نیاز گروه سایپا، گام بر دارد.

خط مشی شرکت سنان شیمی سایپا بر پایه کیفیت محصول، پیشگیری از آلودگی های زیست محیطی و تبعیت از قوانین و مقررات ایمنی و بهداشت محیطی استوار بوده و بر این اساس موفق به اخذ تاییدیه کیفی و مجوزهای لازم از آزمایشگاه همکار استاندارد شده و متناسب با نیازهای سازمان خدمات پس فروش سایپا فعالیت می کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.