تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۹:۵۹
کد خبر : 6885

تغییر زمان برگزاری نمایشگاه صنعت پلاستیک ایران

تغییر زمان برگزاری نمایشگاه صنعت پلاستیک ایران
به گزارش اقتصادی برتر، زمان برگزاری نمایشگاه صنعت پلاستیک ایران به ۸ الی۱۱ آذر ماه ۱۴۰۳ موکول شد

گروه اقتصادی عباس قاری،طبق اطلاعیه ستاد برگزاری نمایشگاه با توجه به درخواست برخی غرفه داران و بازدید کنندگان داخلی و خارجی عزیز و شرایط سیاسی منطقه نمایشگاه صنعت پلاستیک ایران که مقرر بود در تاریخ ۲۰ الی ۲۴ اردیبهشت ماه برگزار گردد. به تاریخ جدید ۸ الی ۱۱ آذر موکول گردید. این رویداد همزمان با نمایشگاه خانه آشپز خانه(لوازم خانگی) در شهر آفتاب برگزار خواهد شد.
برای استفاده و معرفی پتانسیلهای کشور در تولید و صادرات محصولات پلاستیکی نمایشگاه صنعت پلاستیک ایران محصولات پلاستیکی ماشین آلات تکنولوژی ها مستربچ و کامپاندهای پلیمری) به همت و تلاش انجمنها و تشکلهای دولتی و خصوصی فعال در این حوزه از جمله انجمن پلاستیک ایران انجمن ماشین سازان و صنایع پلیمری ،ایران سازمان توسعه تجارت ایران و اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی ایران اتحادیه تعاونیهای تامین نیاز صنایع پایین دست پتروشیمی انجمن صنایع همگن پلاستیک و اتحادیه صنف سازندگان و فروشندگان مصنوعات پلاستیک و نایلون، ملامین و مشمع تهران در فضای ۲۵۰ هزار متری و با حضور بیش از ۱۴۰ شرکت مطرح داخلی و خارجی در تاریخ ۲۰ الی ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاهی شهر آفتاب تهران برگزار خواهد شد.
این رویداد نمایشگاهی در چندین سالن مجزا برنامه ریزی شده است. تولیدکنندگان انواع ظروف یکبار مصرف پلاستیکی و ظروف پلاستیکی خانگی و صنعتی، محصولات بسته بندی مواد غذایی، شوینده و آرایشی بهداشتی انواع ماشین آلات صنعتی خطوط تولید نایلون اکسترودرها، دستگاهها و ماشین آلات تولید لوله های PVC و آسیاب پلاستیک محصولات پلاستیکی حوزه خودروسازی و حمل ونقل، تجهیزات و محصولات پلاستیکی صنعت ساختمان سازی و بیمارستانی و کامپاندهای پلیمری در این نمایشگاهی حضور خواهند داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.