تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵
کد خبر : 439

«رضایتمندی مشتریان» مهمترین هدف در جریان «هوشمندسازی پست» است

«رضایتمندی مشتریان» مهمترین هدف در جریان «هوشمندسازی پست» است

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست از اداره کل پست استان خراسان رضوی بازدید و چگونگی ارائه خدمات را مورد بررسی قرار داد.

 به گزارش اقتصادی برتر به نقل از دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست؛ مهدی چمن زاد عضو هیئت مدیره در بازدید از اداره کل پست استان خراسان رضوی ضمن بررسی چگونگی انجام فرایند های پستی با کارکنان دیدار و گفتگو کرد.
عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست گفت: «توزیع به موقع مرسولات یکی از مهم ترین شاخص ها در سنجش کیفیت است که موجب حفظ اعتماد مردم به پست می شود.»
وی از راه اندازی مراکز سورتینگ در کشور به عنوان مهمترین گام در تحقق هوشمند سازی عملیات پستی نام برد و خاطرنشان کرد: «رضایتمندی مشتریان و ذی نفعان یکی از اهداف اصلی اجرای این طرح است.»
محمد رضا شفیعی مدیر کل پست استان ضمن ارائه گزارش از اقدامات انجام شده گفت: «با هدف ارائه خدمات مطلوب، توسعه زیرساخت ها متناسب با حجم مرسولات در پست استان  صورت گرفته است.»
مدیر کل پست استان در ادامه تصریح کرد : «تنها زون تجاری گمرک امانات خارجه پستی کشور در مشهد راه اندازی شده و علاوه بر ارسال هدایا و سوغات؛ کالاهای تجاری نیز به سایر کشورها ارسال می شود.»
بازدید از سیستم سورتینگ مرکز تجزیه و مبادلات از دیگر برنامه های این بازدید بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.