تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶
کد خبر : 6387

رونمایی از کتاب «هوش مصنوعی، روابط‌ عمومی در عمل» به قلم دکتر ولید البوناصر و مهدی باقریان

رونمایی از کتاب «هوش مصنوعی، روابط‌ عمومی در عمل» به قلم دکتر ولید البوناصر و مهدی باقریان
كتاب به خوانندگان نشان مي‌دهد كه چگونه هوش مصنوعي مي‌تواند براي توليد محتواي باكيفيت بالاتر، مديريت رسانه‌هاي مؤثرتر، تجزيه‌وتحليل داده‌ها براي درك بهتر مخاطبان و ايجاد استراتژي‌هاي روابط‌عمومي كارآمدتر استفاده شود

به گزارش اقتصادی برتر،این کتاب در دنیای امروز که هوش مصنوعی فرصت‌ها و چالش‌های جدیدی پیش روی روابط‌عمومی‌ها قرار داده است، با ارائه راهکارهای عملی، یاریگر متخصصان این حوزه در استفاده از فناوری نوین خواهد بود.
کتاب به‌جای پرداختن به نظریه‌های پیچیده، بر ارائه راهکارهای عملی و قابل‌اجرا در زمینه‌هایی مانند تولید محتوا، رصد و تحلیل رسانه‌ها، مدیریت بحران و برنامه‌ریزی راهبُردی تمرکز دارد.

دکتر ولید البوناصر نویسنده کتاب، تاکنون سه اثر در حوزه روابط‌عمومی منتشر کرده است؛ «تحول دیجیتال در صنعت روابط‌عمومی» و «روابط‌عمومی ای. اس. جی» از دیگر آثار این نویسنده است. وی در امور بین‌الملل و حوزه علوم سیاسی، پژوهش‌های مختلفی داشته و در بیستمین کنفرانس بین‌المللی نیز به‌عنوان مدیر روابط‌عمومی برتر ایران شناخته شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش انتشارات كارگزار روابط‌عمومي، اين كتاب يك منبع ارزشمند براي متخصصان روابط‌عمومي است كه مي‌خواهند از هوش مصنوعي براي بهبود عملكرد خود استفاده كنند. اين كتاب به‌صورت كاربردي و عملي به بررسي تأثير هوش مصنوعي بر روابط‌عمومي مي‌پردازد و به خوانندگان خود كمك مي‌كند تا نحوه استفاده از هوش مصنوعي براي بهبود بهره‌وري، كارايي و اثربخشي روابط‌عمومي خود را بياموزند.

كتاب با ارايه يك مقدمه بر هوش مصنوعي و نحوه كار آن شروع مي‌شود. سپس به بررسي نحوه استفاده از هوش مصنوعي در روابط‌عمومي مي‌پردازد. كتاب به خوانندگان نشان مي‌دهد كه چگونه هوش مصنوعي مي‌تواند براي توليد محتواي باكيفيت بالاتر، مديريت رسانه‌هاي مؤثرتر، تجزيه‌وتحليل داده‌ها براي درك بهتر مخاطبان و ايجاد استراتژي‌هاي روابط‌عمومي كارآمدتر استفاده شود.

كتاب با ارايه نمونه‌هايي از نحوه استفاده از هوش مصنوعي در روابط‌عمومي توسط سازمان‌ها و شركت‌هاي مختلف، به خوانندگان كمك مي‌كند تا نحوه استفاده از هوش مصنوعي در دنياي واقعي را درك كنند. كتاب همچنين به خوانندگان نكات و توصيه‌هايي براي استفاده از هوش مصنوعي در روابط‌عمومي ارايه مي‌دهد.

كتاب شش فصل دارد و هر فصل به يك جنبه مهم از استفاده از هوش مصنوعي در روابط‌عمومي مي‌پرازد.

در فصل اول، نويسندگان به مفاهيم كلي هوش مصنوعي پرداختند و نشان دادند كه چگونه اين فناوري مي‌تواند در زمينه روابط‌عمومي تأثيرگذار باشد.

در فصل دوم، نويسندگان، مزاياي استفاده از هوش مصنوعي در روابط‌عمومي را مورد بررسي قرار دادند و چگونگي افزايش كيفيت ارتباطات را توضيح دادند.

فصل سوم، به كاربردهاي عملي هوش مصنوعي در بهبود فرايندها و ابزارهاي مورداستفاده در صنعت روابط‌عمومي پرداختند و نشان دادند كه چگونه اين فناوري مي‌تواند فرايندهاي كاري را بهبود بخشد.

در فصل چهارم، ابزارهاي هوش مصنوعي در روابط‌عمومي مورد بررسي قرار گرفت و نحوه استفاده از اين ابزارها براي بهبود ارتباطات و روابط‌عمومي توضيح داده شد.

در فصل پنجم، نويسندگان، مهارت‌هاي پرامپت‌نويسي و نحوه استفاده از هوش مصنوعي براي ايجاد محتواي جذاب و مؤثر در روابط‌عمومي را بيان كردند.

و در نهايت، در فصل ششم، ايده‌ها و پيشنهادهايي براي استفاده بهينه از هوش مصنوعي در روابط‌عمومي مورد بررسي قرار گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.