تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۴
کد خبر : 2533

مهمترین رکن موفقیت بانک ایران زمین همدلی و همبستگی در شعب است

مهمترین رکن موفقیت بانک ایران زمین همدلی و همبستگی در شعب است

جلسه کارکنان شعب مدیریت استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری با حضور مدیر و معاون شعب استان در راستای بررسی عملکرد سال جاری برگزار شد. وحید علیزاده مدیر شعب استان های اصفهان، قم، مرکزی، چهارمحال و بختیاری کار گروهی را عامل موفقیت بانک بیان کرد و گفت: روحیه تعامل سازنده بین همکاران

مهمترین رکن موفقیت بانک ایران زمین همدلی و همبستگی در شعب است

جلسه کارکنان شعب مدیریت استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری با حضور مدیر و معاون شعب استان در راستای بررسی عملکرد سال جاری برگزار شد.

وحید علیزاده مدیر شعب استان های اصفهان، قم، مرکزی، چهارمحال و بختیاری کار گروهی را عامل موفقیت بانک بیان کرد و گفت: روحیه تعامل سازنده بین همکاران ستاد و صف می تواند در تحقق اهداف سازمانی موثر بوده و کارکنان باید با استفاده از اطلاعات به روز و بررسی نحوه ارائه خدمات سایر رقبا در انجام تصمیم گیری درست و به موقع اقدام کنند. علیزاده مسئولین هر شعبه را یک تحلیلگر عنوان کرد و افزود: باید تمام عملکرد همکاران و میزان ورودی و خروجی منابع را آنالیز و نقاط ضعف را تشخیص داد و به نقاط قوت تبدیل کرد. مدیر شعب استان همکاران فعال در شعب را صف اول و خط مقدم بانک دانست و خاطرنشان کرد: شناسایی نیاز مشتریان، ارائه خدمات مطلوب، معرفی سرویس های بانکداری مدرن وظیفه همه همکاران است. در ادامه جلسه بهزاد ترویجی معاون اداری مالی منطقه بر نکاتی از قبیل ارائه خدمات در اسرع وقت به مشتریان، معرفی خدمات بانکداری دیجیتال و پاسخگویی به موقع به مکاتبات اداری تاکید کرد. در پایان از ۹  همکار که در شاخص ها و معیار های هشت ماه گذشته، به عنوان کارمندان نمونه شناخته شده بودند، تقدیر شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.