تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵
کد خبر : 5972

جلیل مجاهد، بنیانگذار گروه صنعتی نیرو موتور

نیروموتور در پی همکاری‌های موفق و مستمری میباشد که منفعت آن به مردم برسد

نیروموتور در پی همکاری‌های موفق و مستمری میباشد که منفعت آن به مردم برسد
توافق‌نامه‌ی همکاری بین گروه صنعتی نیرو موتور و شرکت بهران منعقد گردید

به گزارش اقتصادی برتر،در ابتدای جلسه جلیل مجاهد، بنیانگذار گروه صنعتی نیرو موتور ضمن خوش آمد گویی به جناب دکتر خلیلی، مدیرعامل شرکت بهران و هیئت همراه ایشان اظهار داشت: جناب آقای دکتر خلیلی از مردان بزرگ صنعت ایران هستند و برای ایشان در شرکت بهران که بزرگترین تولید کننده روغن در ایران هست آرزوی توفیق و موفقیت داریم و امیدواریم که با حضور ایشان این صنعت متحول شود.
مجاهد در ادامه افزود: ما در نیرو موتور که بزرگترین تولید کننده موتور سیکلت در ایران است با بیش از ۱۸ سال سابقه در پی یک همکاری مستمر و موفق هستیم که انشاالله خیر آن به مردم برسد.
وی در ادامه افزود: شراکت با بهران به این دلیل است که خدماتی به مردم بدهیم که با استفاده از روغن با کیفیت، انجین موتور سیکلت آنها دیرتر مستهلک شود و هزینه مردم پایین بیاید. ما به دنبال سود و منفعت نیستیم بلکه به دنبال این هستیم تا به مردم کمک کنیم که با خیال راحت و آسوده خرید نمایند و موتورسیکلت محبوبشان را انتخاب کنند.
جلیل مجاهد در ادامه تصریح کرد: می‌توانیم با اطمینان بگوییم که اگر نیرو موتور به مردم توصیه کند از روغن موتور بهران استفاده کنند، مردم به راحتی حرف ما را می‌پذیرند. شاید این مسئله کمی برای برخی از دوستان دور از ذهن باشد اما من امیدوارم که استفاده از روغن موتور می‌تواند به ۵۰ میلیون لیتر در صنعت موتور سیکلت برسد و ما حاضریم تمامی آن را به بهران بدهیم اما در مقابل شرکت بهران باید با کیفیت خوب و سود معقول منافع مردم شریف ما را در نظر گرفته که به تبع آن رضای خداوند حاصل می‌گردد.
مجاهد در پایان اظهار داشت: متاسفانه بسیاری از روغن‌هایی که موتور سوارها در موتورهایشان استفاده می‌کنند استاندارد نیست و انشالله بتوانیم با این همکاری روغن خوب و با کیفیت مناسب به مردم عزیز ایران برسانیم.

دکتر حمیدرضا خلیلی، مدیر شرکت بهران در ادامه افزود: امیدواریم این توافقنامه شروع خوبی برای همکاری بهتر با نیروموتور، مردم و در راستای رعایت حقوق مصرف کننده باشد.
وی گفت: شرکت نفت بهران هر جایی بر اساس سیاست‌هایش با شرکت‌های خوشنام که محصولات با کیفیت تولید می‌کنند و موضوع فعالیتشان مرتبط باشد، همکاری می‌نماید و خوشبختانه گروه صنعتی نیرو موتور هم خوشنام است، هم محصولاتی با کیفیت تولید می‌کند و هم صنعتی است که به عنوان یکی از کالاهای مرتبط با صنعت روغن می‌باشد و مهمتر اینکه بزرگترین تولید کننده موتور سیکلت در ایران است.
خلیل خاطرنشان کرد: کالاهای تولید شده در این دو شرکت به نوعی مکمل یکدیگر هستند و امیدواریم با تولید کالای خوب و با کیفیت رضایت مردم ایران را جلب نماییم.
خلیلی در ادامه افزود: محصولات شرکت بهران می‌تواند کمک کند که دارایی‌های مشتریان گروه صنعتی نیرو موتور حفظ بشود و شرایطی فراهم بیاورد که تاثیرگذاری بیشتر در خدمت به مردم داشته باشد.
وی با اشاره به توافقنامه مابین دو شرکت مذکور اظهار داشت: توافقنامه‌ای که امروز امضا می‌شود، شروعی برای همکاری‌های مشترک آتی است که یکی از محورهای این قرارداد نوآوری و پژوهش می‌باشد. از محورهای دیگر این قرارداد می‌توان به همکاری و مشورت دو شرکت در حوزه بازیابی اشاره کرد. همچنین امیدواریم تا تیم‌های تخصصی از هر دو شرکت این مسائل را به یک سطح کاملاً عملیاتی برسانند.
وی در ادامه با اشاره به سخنان جناب آقای مجاهد افزود: واقعاً این حقیقتی است که روغن‌هایی با کیفیت و قیمت مناسب برای مصرف کننده تولید کنیم که قطعاً در صورت موفقیت این توافقنامه بین دو شرکت نیرو موتور و بهران، پیروز نهایی مردم عزیز ایران خواهند بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.