تاریخ انتشار : شنبه ۳ تیر ۱۴۰۲ - ۹:۲۶
کد خبر : 4100

اقدامات دولت شایسته تبیین و تنویر برای افکار عمومی است

اقدامات دولت شایسته تبیین و تنویر برای افکار عمومی است

تربت حیدریه ـ نماینده مردم تربت‌حیدریه در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت پرکار و بی ادعای سیزدهم در طول عمر کاری خود اقدامات مهم و خوبی انجام داد که شایسته تبیین و تنویر بیشتر افکار عمومی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن زنگنه در آئین بهره‌برداری خط انتقال گاز از دیزباد در نیشابور به تربت‌حیدریه برای تقویت شبکه جنوب خراسان رضوی اظهار کرد: به عنوان سخنگوی کمیسیون ویژه جهش تولید و عضو کمیسیون‌های اقتصادی و بودجه‌ای مجلس که یکسره با اعداد و ارقام سروکار دارم، عملکرد دولت را بی بدیل می دانم.

نماینده مردم تربت‌حیدریه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر تا امروز مردم آن طور که باید و شاید از خدمات دولت آگاه نشده‌اند، به خاطر ضعف اطلاع رسانی بوده است که جا دارد حوزه روابط عمومی و سخنگوی دولت فعالیت خود را برای تبیین موضوعات و تنویر افکار عمومی بیشتر کند.

وی گفت: برای تأمین بودجه کشور فروش حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار بشکه نفت پیش‌بینی شده بود حال آنکه بدون اتکا به برجام و با وجود تحریم‌ها ظرفیت عرضه از رقم یک میلیون ۶۰۰ هزار بشکه هم عبور کرد.
زنگنه افزود: در ابتدای دولت سیزدهم با بحران قطع گاز از سوی ترکمنستان و اختلافات مالی روبرو شدیم که جریمه ۲ میلیارد دلاری را برای کشور به دنبال داشت اما به فضل الهی موضوع مالی برطرف و مقدمات واردات گاز از همسایه شمالی نیز فراهم شد.

زنگنهاز خط انتقال گاز دیزباد – تربت حیدریه به عنوان یکی از طرح‌های کلیدی اقتصادی و حتی اجتماعی خراسان رضوی یاد کرد و گفت: پایداری شبکه گاز خانگی در جنوب استان و بهره مندی طرح‌های کلان اقتصادی و تولیدی از این نعمت خدادادی دست آورد خوبی برای دولت است.

۲۳ طرح تحول زیرساختی برای خراسان رضوی تدوین شده است

همچنین یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی اظهار کرد: شرق کشور و این استان دچار فقر زیرساختی است و با هدف رفع آن ۲۳ طرح تحول با ۴۰ پروژه تعریف و تدوین شد که مهم‌ترین آن خط یازدهم انتقال و گازرسانی به ۲۰۰ روستای استان است.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه این فقر زیرساختی در طول سالیان متمادی انباشت و مشکل آفرین شده است، افزود: کمبود گاز و تهدید آن طی سال گذشته در تربت جام به فرصت تبدیل شد و با همت وزارت نفت از مشکل عبور کردیم.

وی نحوه انتقال فرآورده‌های نفتی به استان را یک چالش عنوان کرد و گفت: تقریباً ۲ هزار کیلومتر با مناطق جنوب کشور فاصله داریم و این مسافت طولانی خطر تعطیلی صنایع را بویژه در فصول پرمصرف بیشتر کرده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.