تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۷
کد خبر : 6843

ماجرای وام راحت الحلقوم وام میلیاردی در کاشان به کجا رسید؟

ماجرای وام راحت الحلقوم وام میلیاردی در کاشان به کجا رسید؟
طبق گزارش‌های رسیده و اخبار قبلی وام که به راحتی با استفاده از جعل ضامنین در یکی از شعب بانک تجارت شهرستان کاشان دستور پرداخت آن صادر شده بود، بنابر مستندات موجود و شکایت شکات تاکنون باتوجه به پیگیری‌های مکرر وکیل شکات از مرجع محترم قضایی، هیچ اقدام موثری از هیچ یک از نهادها و ارگان‌ها و دستگاه‌های مرتبط صورت نگرفته و پرونده بلاتکلیف مانده است

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ طبق گزارش‌های رسیده و اخبار قبلی وام که به راحتی با استفاده از جعل ضامنین در یکی از شعب بانک تجارت شهرستان کاشان دستور پرداخت آن صادر شده بود، بنابر مستندات موجود و شکایت شکات (ضامنین که جعل صورت گرفته بود) تاکنون باتوجه به پیگیری‌های مکرر وکیل شکات از مرجع محترم قضایی، هیچ اقدام موثری از هیچ یک از نهادها و ارگان‌ها و دستگاه‌های مرتبط صورت نگرفته و پرونده بلاتکلیف مانده است. جای سوال اینجاست که دستگاه قضایی کشور با توجه به فرمایش رهبر عظیم الشان جمهوری اسلامی مبنی بر اینکه بدترین فسادها در جامعه این است که کسانی دچار فساد مالی و اقتصادی شوند و از بیت المال مردم برای منافع شخصی و پر کردن جیب خود تغذیه کنند.

حال چگونه می‌شود که شرکتی به این راحتی و بدون دغدغه چنین وامی را دریافت کنند درحالی که جوانان کشورمان در صف انتظار وام ازدواج یا وام کارآفرینی با سخت‌گیری‌های شدید روبه‌رو شوند.

آیا گرفتن این وام به همین شکل آسان ممکن است؟ چرا تاکنون هیچ نهاد مرتبطی اقدام موثری در این خصوص انجام نداده است؟ انتظار می‌رود دستگاهای حکومتی ابعاد این ماجرا را روشن نماید؟
منبع سایت دیدبان ایران

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.