تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۶:۱۶
کد خبر : 6472

پویش طرح نوروزی ۱۴۰۳ با نام «چشم به راهیم» در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اجرا می‌شود

پویش طرح نوروزی ۱۴۰۳ با نام «چشم به راهیم» در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اجرا می‌شود
پویش فرهنگی_ایمنی « چشم به راهیم » در طرح نوروزی ۱۴۰۳ با استفاده از ظرفیت‌های رسانه و صدا و سیما و با هدف فرهنگ سازی به مسافران در حوزه ایمنی از ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۲ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ اجرا می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اجرای پویش «چشم به راهیم» در سراسر کشور اظهار داشت: در راستای اهداف و برنامه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در خصوص فرهنگ‌سازی و ارتقای ایمنی و کاهش سوانح رانندگی ، پویش همراهان سفر ایمن امسال همچون سنوات قبل اما با رویکردی جدید در تمام نقاط هدف استان‌های کشور برگزار میشود.

مهرداد بذرپاش افزود: این طرح به منظور ارتقای ایمنی سفرهای برون‌شهری نوروزی و کاهش سوانح رانندگی و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های سازمانی و فراسازمانی پیش بینی شده است که از ۲۵ اسفند سال‌جاری لغایت ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ به مدت ۱۸ روز اجرا خواهد شد . محل ایستگاه‌ها در محورهای پرترددی خواهد بود که ترددکنندگان در این محورها برای ارتقای ایمنی نیاز به توقف و استراحت دارند.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: ادارات کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان‌ها با تمام توان و همت از تمام ظرفیت‌های موجود برای تقویت و بهسازی و افزایش کیفیت این ایستگاه ها تلاش کنند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.