تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸
کد خبر : 5404

تبدیل ۹۹ درصد شبکه فشار ضعیف شرکت توزیع به کابل خودنگهدار

تبدیل ۹۹ درصد شبکه فشار ضعیف شرکت توزیع به کابل خودنگهدار

مدیر عامل توانیر با اشاره به اقدامات انجام گرفته برای افزایش راندمان شبکه برق گفت: تا پایان سال ۱۰۰ درصد شبکه فشار ضعیف شرکت توزیع برق به کابل خودنگهدار تبدیل می‌شود.

آرش کردی مدیرعامل توانیر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه از سال‌های گذشته بحث اصلاح و بهینه سازی شبکه‌های توزیع در دستور کار شرکت توزیع برق بوده است، گفت: در سال گذشته بیش از ۵۰۰ کیلومتر از شبکه فشار ضعیف سیمی با کابل خود نگهدار فشار ضعیف جایگزین شده است

وی ادامه داد: عملکرد شش ماه اول سال جاری نیز قریب ۲۰۰ کیلومتر است و در حال حاضر ۹۹ درصد شبکه فشار ضعیف شرکت به کابل خود نگهدار تبدیل شده است که تا پایان سال جشن سیم به کابل را خواهیم داشت.

به گفته مدیر عامل توانیر در طرح‌های توسعه شبکه ۲۰ کیلو ولت استفاده از سیم روکش دار و کابل خود نگهدار ۲۰ کیلو ولت جاری و در حال اجرا است.

کردی خاطر نشان کرد: علت خاموشی‌های پراکنده دلایل متعددی می‌تواند داشته باشد عوامل خارج از شبکه از جمله برخورد درخت و اشیا خارج از شبکه، اضافه مصرف، شرایط نامساعد جوی، برخورد پرنده، خطای انسانی و … می‌تواند از جمله علل خاموشی‌های پراکنده باشد.

این مقام مسئول تاکید کرد: تا پایان سال ۱۰۰ درصد شبکه فشار ضعیف شرکت که بالغ بر ۱۲۵۰۰ کیلومتری به کابل خود نگهدار تبدیل می‌شود.

مدیر عامل توانیر در خاتمه با اشاره به اقدامات انجام گرفته برای افزایش راندمان شبکه برق تهران و کاهش تلفات، خاطر نشان کرد: بحث‌های کاهش تلفات همواره در طراحی و نظارت و خدمات مشترکین در دستور کار شرکت قرار دارد و تلفات شرکت با شیب ملایم در حال کاهش می‌باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.