تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۲
کد خبر : 3995

دلیل افت فشار آب تهران مشکلات فنی در «شبکه تولید و توزیع» است

دلیل افت فشار آب تهران مشکلات فنی در «شبکه تولید و توزیع» است

مدیرعامل شرکت آبفای استان تهران گفت: با توجه به برطرف شدن مشکلات مسیر ورودی انتقال آب به تصفیه خانه‌های شهر تهران، مشکل افت فشار آب و قطع مقطعی آن ، به زودی برطرف خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، اردکانی مدیرعامل شرکت آبفای استان تهران امروز با حضور در برنامه خبر ساعت ۱۴ تلویزیون گفت: امسال نسبت به سال گذشته سال خشکی بوده و ۴۴ درصد نسبت به میانگین بلند مدت بارندگی کمتر بوده است.

وی ادامه داد: بارش باران و وقوع سیلاب در هفته گذشته و ریزش کوه در مسیر سد امیرکبیر که ۲۰ درصد ازحجم آب شرب تهران را تأمین می‌کند باعث به وجود آمدن مشکلاتی در آب رسانی به مشترکان تهرانی شد.

وی با اشاره به اینکه با تلاش‌ها و همکاری کارکنان شرکت آب و فاضلاب تأثیرات این حادثه طبیعی به ۴ درصد رسید افزود: قرار گرفتن شبکه در حالت اضطراری باعث شد در بعضی از نقاط با کمبود فشارشدید مواجه شویم، اما خوشبختانه بعد از سه روز مسیر انتقال آب باز شده است.

اردکانی ادامه داد: در حال حاضر آب شرب کاملاً به سمت تصفیه خانه‌های تهران درجریان است. در بعضی از نقاط به دلیل اینکه ما شبکه را در حالت اضطراری قرار دادیم، با مشکل افت فشار آب و در برخی مواردی شاهد قطعی هستیم که از مشترکان تقاضا داریم اگر با مشکلی مواجه شدند با سامانه ۱۲۲ تماس بگیرند تا همکاران ما در سریع‌ترین زمان در محل حاضر شوند و مشکل را برطرف کنند.

مدیرعامل شرکت آبفای استان تهران افزود: در حال حاضر در منطقه‌ای مثل ولنجک با افت فشار شدید مواجه هستیم که آن هم به دلیل ارتفاع این منطقه و مصرف زیاد آب نسبت به مدت مشابه سال گذشته است که درتلاش هستیم مشکل را برطرف کنیم.
وی تصریح کرد: از مشترکان تقاضا داریم تا صبوری کنند و اجازه بدهند تا شبکه آب رسانی به حالت قبل برگردد و مشکل افت فشار در برخی از مناطق برطرف شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.