تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶
کد خبر : 4023

قطع برق ادارات پر مصرف گیلان/ اخطار به ۱۴۰ دستگاه

قطع برق ادارات پر مصرف گیلان/ اخطار به ۱۴۰ دستگاه

رشت- مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان با اشاره به اخطار قطع برق به ۱۴۰ دستگاه دولتی در این استان گفت: برق ادارات پر مصرف در صورت بی توجهی قطع می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی مهدی زاده صبح یکشنبه در گفتگو با رسانه‌ها اظهار کرد: با پایش دقیق و رصد هوشمند مصرف برق ادارات برای ۱۴۰ اداره و سازمان در گیلان که الگوی صحیح مصرف برق را رعایت نکردند اخطار قطع برق صادر شد.

وی با بیان اینکه سازمان در چارچوب برنامه‌های گذر از پیک تابستانه قرار دارد، افزود: اگر ادارات و سازمان‌های اخطار گرفته در صورت بی توجهی الگوی صحیح مصرف برق را رعایت نکنند، در مرحله نخست برق آن‌ها قطع و در صورت تکرار، در مرحله بعدی اسامی نهادهای متخلف از طریق رسانه‌ها اطلاع رسانی می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت مستمر و جدی گروه‌های نظارت برق ادارات گفت: نهادها و سازمان‌ها می‌بایست در ساعت‌های اداری ۳۰ درصد و در ساعات غیر اداری ۶۰ درصد نسبت به سال گذشته در مصرف برق صرفه جویی کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق، تغییر ساعت کار ادارات و رعایت الگوی صحیح مصرف را برای گذر از تابستان امسال تأثیر گذار دانست و ادامه داد: لازم است ادارات با استفاده بهینه از روش‌های جایگزین، کاهش مصرف برق سیستم‌های سرمایشی در ساعات اوج بار را جدی بگیرند.

مهدی زاده تصریح کرد: با اجرای برنامه‌های گذر از پیک تابستانه و کنترل پذیر کردن مشترکین از راه دور، پرمصرف‌ها محدود می‌شوند که این کار به پایداری شبکه و قطع نشدن برق سایرین به ویژه مشترکین خانگی کمک می‌کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.