تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶
کد خبر : 4248

آغاز طرح کاهش ۲۵ درصدی مصرف آب شرب در ادارات پایتخت

آغاز طرح کاهش ۲۵ درصدی مصرف آب شرب در ادارات پایتخت

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: طرح الزام کاهش ۲۵ درصدی مصارف آب شرب ادارات و ارگان‌های پایتخت آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت آب و فاضلاب استان تهران، «محسن اردکانی» افزود: بر اساس مصوبه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان (شرایط اضطرار آب تهران) استانداری تهران مبنی بر الزام کاهش ۲۵ درصدی مصرف آب ادارات و ارگان‌های شهر تهران در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، این شرکت این اختیار را دارد تا آن دسته از ادارات که از این مصوبه تخلف کرده‌اند را با محدودیت قطع موقت آب مواجه کند.

وی ادامه داد: هم‌زمان با شروع این طرح ۱۰ اداره و ارگان با محدودیت مواجه خواهند شد که در اولین نوبت از اعلام نام این ارگان‌ها خودداری می‌شود؛ اما چنانچه مصارف خود را تا حد ۲۵ درصد کاهش ندهند و رفتار مصرف آنها تغییر نیابد، اسامی این ارگان‌ها در رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با بیان این‌که به این دسته از ادارات چندین بار تذکر داده شده است؛ اما تاکنون این مصوبه را رعایت نکرده‌اند گفت: امروز و در شروع این طرح، آب این دسته از ادارات به‌صورت موقت از ساعت ۹ تا ۱۲ قطع شد.

اردکانی با بیان این‌که ۶ هزار و ۷۰۰ اشتراک اداری در شهر تهران وجود دارد خاطرنشان ساخت: میزان مصرف آب ادارات در پایتخت به‌صورت ماهانه پایش می‌شود و تا زمان تغییر رفتار مصرف و کاهش ۲۵ درصدی مصارف، اعمال این محدودیت‌ها ادامه دارد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.