تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۷
کد خبر : 1267

قبوض نجومی گاز اصلاح شود/گازرسانی به ۳منطقه سرکویر شاهرود و میامی

قبوض نجومی گاز اصلاح شود/گازرسانی به ۳منطقه سرکویر شاهرود و میامی

شاهرود- نماینده شاهرود و میامی در مجلس با تاکید بر اینکه قبوض گاز مردم شاهرود باید تصحیح شود، گفت: این روزها شاهد سر رسید قبوض خانگی بسیار گران هستیم که باعث نارضایتی مردم شده است.

علی اصغر خانی در گفتگو با خبرنگار مهر، از دیدار صبح امروز خود با وزیر نفت خبر داد و تاکید کرد: دلیل این دیدار قبوض نجومی گاز است که برای شهروندان در شاهرود و میامی صادر شده و موجبات نگرانی و نارضایتی مردم شده است.

وی افزود: در این دیدار بیان شد که در محاسبه تعرفه‌های گاز، گویا شهرستان‌های شاهرود و میامی با اقلیم گرمسیری در نظر گرفته شده است؛ درصورتی‌که این دو شهرستان از دیرباز زمستان‌های سرد و خشکی را تجربه کرده و اقلیم این دیار به هیچ‌وجه با مناطق گرمسیری همخوانی ندارد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از قبوض گاز از وزیر نفت خواست تا هرچه سریع‌تر نسبت به تصحیح قبض‌های صادر شده، اقدام لازم صورت پذیرد و گفت: امسال شهرستان‌های شاهرود و میامی، دمای منفی ۱۵ درجه را تجربه کردند و به اذعان مسئولان استانی، بیشترین حجم صرفه‌جویی متعلق به مردمان این دو شهرستان بوده است.

خانی بیان کرد: انتظار می‌رود تا نگذاریم با قبوض سنگین مصرفی، در حق مردم این خطه کوچک‌ترین اجحافی صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه گازرسانی به سه منطقه سرکویر (طرودخارتوران بی ارجمند و پل‌ابریشم میامی هنوز انجام نشده است، گفت: مردم خونگرم این خطه‌ها از نعمت گاز بی‌بهره هستند و همین امر مشکلات عدیده‌ای را برای آنان به ارمغان آورده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.