به گزارش اقتصادی برتر به نقل از سایپانیوز، نتایج نظر سنجی از مشتریان در نیمه اول طرح خدمات و امداد نوروزی نشان می دهد، شرکت امدادخودرو سایپا ضمن حفظ رضایتمندی مشتریان از دریافت خدمات نسبت به نوروز سال گذشته، رضایت ۹۱ درصدی از خدمات امدادی و همچنین رضایت ۹۳ درصدی مشتریان از خدمات خودرو در محل را در کارنامه طرح خدمات و امداد نوروزی سال ۱۴۰۳ گروه خودروسازی سایپا به ثبت رساند.
بنابر این گزارش، این رشد رضایتمندی مشتریان حاصل عملکرد به موقع امدادگران و شبکه نمایندگیها تحت نظارت تیم مدیریتی و نظارت شبانهروزی بازرسی سایپایدک در ایام نوروز به دست آمده است.
طرح خدمات و امداد نوروزی گروه خودروسازی سایپا از ۲۴ اسفند ماه سال ۱۴۰۲ آغاز و تا ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۳ ادامه دارد و هموطنان عزیز می توانند از طریق تماس با شماره ۰۹۶۵۵۰ برای دریافت خدمات امدادی اقدام کنند.
همچنین از طریق مراجعه به سایت شرکت امدادخودرو سایپا به نشانی اینترنتی www.emdadsaipa.ir یا تماس با شماره تلفن ۰۲۱۸۴۴۴۴ درخواست خدمات خودرو در محل خود را ثبت کنند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0