تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹
کد خبر : 2962

آغاز طرح خدمات و امداد نوروزی ایران خودرو و سایپا در آستانه نوروز

آغاز طرح خدمات و امداد نوروزی ایران خودرو و سایپا در آستانه نوروز

طرح خدمات و امداد نوروزی سال ۱۴۰۲ به منظور تسهیل خدمات‌رسانی به هم وطنان سراسر کشور در ایران‌خودرو از ۲۴ اسفند و در سایپا از ۲۹ اسفند آغاز می‌شود و تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ ادامه خواهد یافت.

به گزارش اقتصادی برتر به نقل از ایکوپرس- مدیرعامل ایساکو درباره طرح خدمات و امداد نوروزی ایران خودرو و سایپا گفت: در این طرح دو شرکت ایران‌خودرو و سایپا از ظرفیت پایگاه‌های ثابت امدادی جاده‌ای به صورت مشترک بهره‌مند خواهند شد و در ۲۰ نقطه بحرانی کشور نیز خدمات امدادی به صورت مشترک پوشش‌دهی خواهد شد. 
بابک سلاجقه تاکید کرد: با اتحاد ناوگان‌های سیار امدادگران هر دو شرکت در ۱۰۰ نقطه کشور به صورت مشترک مستقر خواهند شد و به هم وطنان خدمات خواهند داد.
وی ادامه داد: در طرح پیشِ رو، ناوگان امدادی مجهز هر دو شرکت با حضور ۲۵۰۰ اکیپ ‌شیفت امدادی شرکت امدادخودرو ایران شامل ترکیبی از امدادپلاس، خودروبر، موتورسوار، امداد بانوان، امدادسوییچ، امداد گلس و ۱۷ پایگاه ثابت امدادی ایران‌خودرو به همراه ۵۰۰ اکیپ‌شیفت امدادخودرو سایپا و ۱۵ پایگاه ثابت این شرکت در شهرها و جاده‌‌های کشور فعال خواهند بود.
وی با بیان این که در این طرح ۳۰۶ نمایندگی شرکت ایران‌خودرو و ۲۱۵ نمایندگی شرکت سایپا به صورت کشیک آماده ارایه خدمات به مشتریان هستند، اظهار کرد: این نمایندگی‌های کشیک‌ با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته به صورت تک‌شیفت، دو شیفت و شبانه‌روزی به هم وطنان سراسر کشور خدمات ارایه خواهند کرد.
سلاجقه هدف از به اشتراک گذاشتن خدمات امدادی بین دو خودروساز را استفاده از پتانسیل مشترک و ظرفیت متقابل دو خودروساز مطرح کشور دانست و افزود: هدف از این هم یاری، ایجاد هم‌افزایی در ظرفیت‌ها و توانمندی‌های هر دو شرکت و بهبود شاخص‌های عملکری و در نهایت افزایش رضایت‌مندی هم وطنان از خدمات پس از فروش است.
مدیرعامل ایساکو با بیان این که در این طرح ایاب و ذهاب خودروهای امدادخودرو ایران به محل استقرار و درخواست مشتریان ایران‌خودرو رایگان خواهد بود، اظهار امیدواری کرد، با اجرای این طرح مشترک که هر دو شرکت با تمام قوا و با استفاده از ظرفیت دفاتر منطقه‌ای در سراسر کشور در آن حضور خواهند داشت، شاهد جهش چشم گیری در افزایش رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش صنعت خودرو کشور باشیم.
وی گفت: شرکت امدادخودرو ایران همچون سنوات گذشته علاوه بر ارایه خدمات به دارندگان محصولات ایران‌خودرو و سایپا در راستای اجرای مسوولیت اجتماعی خود، تا حد امکان به دارندگان محصولات سایر شرکت‌های خودروساز کشور نیز خدمات امدادی ارایه خواهد کرد.
سلاجقه به نظارت کامل حضوری و سیستمی بر خدمات ارایه شده توسط ناوگان امدادخودرو در مسیرهای مواصلاتی سراسر کشور و نمایندگی‌های مجاز اشاره کرد و گفت: این پایش‌ها در ایام تعطیلات نوروز به منظور رفاه حال هم وطنان با دقتی مضاعف انجام خواهد شد.
شماره سراسری ۰۹۶۴۴۰ امدادخودرو ایران، وب‌سایت www.۰۹۶۴۴۰.com و اپلیکیشن‌ ایساکو از جمله درگاه‌های مطمئن گروه صنعتی ایران‌خودرو برای ارایه خدمات خودرویی به مشتریان در هر ساعت از شبانه روز است. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.