تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶
کد خبر : 905

استان سمنان با قطعی گاز مواجه نشد/ همراهی بسیار خوب مردم

استان سمنان با قطعی گاز مواجه نشد/ همراهی بسیار خوب مردم

سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه این استان با قطعی گاز مواجه نشده است، گفت: با همراهی مردم و تمهیدات اندیشیده شده، مصرف گاز در استان ۴۵ درصد کاهش یافت.

سید محمدرضا هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه از مردم استان سمنان در زمینه همراهی خوبی که با مصرف گاز داشتند تشکر داریم، تاکید کرد: صرفه جویی در مصرف انرژی از سوی مردم توانست به ما در مدیریت وضعیت افت فشار گاز کمک شایانی کند.

وی با بیان اینکه هم در حوزه اداری تمهیداتی در استان سمنان اندیشیده شد که با دور کاری و تأخیر، توانستیم قدری مصرف گاز را کاهش دهیم و هم در زمینه غیرحضوری شدن مدارس شاهد کاهش مصرف گاز بودیم، افزود: حدود ۴۵ درصد مصرف انرژی گاز در استان با این اقدامات کاهش یافت.

استاندار سمنان با بیان اینکه رعایت مصرف بهینه از نکاتی است که همواره طی روزهای سرد سال تاکید می‌شود، بیان داشت: طبق اعلام شرکت گاز وضعیت شبکه گاز در استان پایدار است و خوشبختانه قطعی مشاهده نخواهیم کرد اما بازهم رعایت الگوی مصرف و صرفه‌جویی اهمیت ویژه‌ای دارد.

هاشمی با بیان اینکه استان سمنان با قطعی گاز روبرو نشده است، بیان کرد: با اینکه طی دیروز و امروز مقداری دمای هوا در استان افزایش یافته اما بازهم از مردم می‌خواهیم همچنان مدیریت مصرف گاز صرفه جویی را ادامه دهند تا باز هم دچار مشکل نشویم.

وی با بیان اینکه طبق اعلام شرکت شرکت گاز در شبانه روز منتهی به ابتدای سه شنبه شش میلیون متر مکعب گاز در این استان سمنان مصرف شده است، افزود: همچنان نیاز داریم تا مصرف گاز در استان برای استفاده همه بخش‌های خانگی، اداری، آموزشی و صنعتی و … کاهش یابد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.