تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۱
کد خبر : 2538

اعطای بیش از ۱۲۰ هزار فقره وام ازدواج توسط بانک تجارت

اعطای بیش از ۱۲۰ هزار فقره وام ازدواج توسط بانک تجارت

بانک تجارت از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان بهمن‌ماه ۱۲۰ هزار و ۹۴۲ فقره وام قرض‌الحسنه ازدواج و ۸۵ هزار و ۸۹۹ فقره تسهیلات فرزندآوری پرداخت کرده ‌است. به گزارش روابط‌عمومی و ارتقاء سرمایه اجتماعی بانک تجارت، این بانک در راستای ایفای نقش در حوزه مسئولیت اجتماعی و تسهیل شرایط ازدواج و معیشت زوج‌های جوان،

اعطای بیش از 120 هزار فقره وام ازدواج توسط بانک تجارت
بانک تجارت از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان بهمن‌ماه ۱۲۰ هزار و ۹۴۲ فقره وام قرض‌الحسنه ازدواج و ۸۵ هزار و ۸۹۹ فقره تسهیلات فرزندآوری پرداخت کرده ‌است.

به گزارش روابط‌عمومی و ارتقاء سرمایه اجتماعی بانک تجارت، این بانک در راستای ایفای نقش در حوزه مسئولیت اجتماعی و تسهیل شرایط ازدواج و معیشت زوج‌های جوان، اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج را همچنان در اولویت برنامه‌های خود قرار داده و در همین راستا در بهمن ماه سال جاری ۴۴۸۵ فقره تسهیللات ازدواج و ۳۹۲ فقره تسهیلات فرزندآوری به متقاضیان پرداخت کرد.

دیگر متقاضیان نیز با تشکیل پرونده در نوبت دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و تسهیلات فرزندآوری قرار دارند که پس از تکمیل مدارک و معرفی ضامنین بر اساس ضوابط تعیین شده از سوی بانک تسهیلات خود را بلافاصله دریافت خواهند کرد.

بانک تجارت از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان بهمن‌ماه به تعداد ۱۲۰ هزار و ۹۴۲ فقره وام قرض‌الحسنه ازدواج و ۸۵ هزار و ۸۹۹ فقره تسهیلات فرزندآوری به متقاضیان واجد شرایط پرداخت کرده‌است

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.