تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۹
کد خبر : 2536

افزایش ساعت کاری سامانه‌های ساتنا و پایا در روزهای پایانی سال

افزایش ساعت کاری سامانه‌های ساتنا و پایا در روزهای پایانی سال

همزمان با فرارسیدن روزهای پایانی سال و براساس اعلام بانک مرکزی، بانک سامان ساعات تسویه سامانه‌های ساتنا و پایا را افزایش داد.   بانک سامان با هدف ایجاد سهولت در پرداخت‌های مشتریان شبکه بانکی در ایام پایانی سال، ساعات کاری سامانه‌های ساتنا و پایا را افزایش داد. بر این اساس، ساعت پایان کار سامانه‌ ساتنا

افزایش ساعت کاری سامانه‌های ساتنا و پایا در روزهای پایانی سال

همزمان با فرارسیدن روزهای پایانی سال و براساس اعلام بانک مرکزی، بانک سامان ساعات تسویه سامانه‌های ساتنا و پایا را افزایش داد.

 

بانک سامان با هدف ایجاد سهولت در پرداخت‌های مشتریان شبکه بانکی در ایام پایانی سال، ساعات کاری سامانه‌های ساتنا و پایا را افزایش داد.
بر این اساس، ساعت پایان کار سامانه‌ ساتنا در روزهای ۲۷ و ۲۸ اسفند ماه برای دستور پرداخت‌های بین مشتری ساعت ۲۰ و دستورهای پرداخت بین بانکی ساعت ۲۰:۳۰ خواهد بود. همچنین در روز ۲۹ اسفند ساعت پایان کار این سامانه برای پرداخت بین مشتری ساعت ۱۹ و پرداخت بین بانکی ساعت ۱۹:۳۰ خواهد بود.
همچنین ساعت تسویه سامانه پایا در سه روز پایانی سال همانند روزهای عادی و تعطیلات غیر رسمی شامل ۴ چرخه خواهد بود و دستورپرداخت‌های شاپرکی نیز در چرهع اول ۳:۴۵ بامداد تسویه خواهد شد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.