تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۰
کد خبر : 1990

افزایش همکاری‌ فولاد مبارکه و شرکای تجاری برای امیدآفرینی در جامعه

افزایش همکاری‌ فولاد مبارکه و شرکای تجاری برای امیدآفرینی در جامعه

مدیر فروش داخلی فولاد مبارکه گفت: با افزایش همکاری‌ها میان فولاد مبارکه و شرکای تجاری‌اش، پروژه‌هایی در کشور انجام می‌شود که موجب امیدآفرینی در بین مردم جامعه می‌شود.

 به گزارش اقتصادی برتر به نقل از ایراسین، محمد تاجمیر ریاحی مدیر فروش داخلی فولاد مبارکه در جلسه هم‌اندیشی شرکت فولاد مبارکه و شرکای کسب‌وکار اظهار کرد: فولاد مبارکه توانسته در سال‌های گذشته گام‌های بزرگی را برای حرکت به سمت خودکفایی در صنعت فولاد و تأمین نیاز داخلی بردارد. علی‌رغم همه تحریم‌ها، تولید محصولات جدید در این شرکت طراحی، تولید و به بازار عرضه شده است.

وی افزود: طی ده سال گذشته همواره به تعداد محصولات شرکت فولاد مبارکه افزوده شده که پروژه خط لوله نفت گوره به جاسک یکی از پروژه‌های شاخص در این زمینه بود که با همکاری شرکت‌های مختلف این دستاورد بزرگ رقم خورد.

مدیر فروش داخلی فولاد مبارکه خاطر نشان کرد: برای بهبود تعاملات جهت شناخت نیازهای مشتریان برای بهبود روندها و برداشتن گام‌های بهتر این سلسله جلسات برگزار شده است تا در پروژه‌های انتقال نفت، گاز و آب با همکاری یکدیگر، تحولات خوبی را در کشور رقم بزنیم.

وی تصریح کرد: دستاوردهایی که در صنعت فولاد کشور و سایر پروژه‌هایی که شرکای کسب‌وکار فولاد مبارکه انجام می‌دهند باعث امیدآفرینی در جامعه می‌شود و بیان این مسائل می‌تواند باعث افزایش همکاری‌ها میان فعالان عرصه‌های نفت، گاز، فولاد، لوله‌سازی و سایر عرصه‌ها شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.