تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹
کد خبر : 451

انجام تعمیرات اساسی تونل برق واحد اسیدشویی شماره یک

انجام تعمیرات اساسی تونل برق واحد اسیدشویی شماره یک

تعمیرات اساسی سازه بتنی تونل برق واحد اسیدشویی شماره یک که دچار خوردگی شدید شده بود با موفقیت انجام شد.

داود زمانی، رئیس مرکز نگهداری و تعمیرات ساختمان‌های صنعتی، ضمن اعلام این خبر گفت:عملیات تعمیر بتن سازه تونل برق اسیدشویی شماره یک که از ابتدای بهره‌برداری تاکنون در فرایند کار دچار خوردگی شدید شده و ممکن بود موجب بروز حوادث جبران‌ناپذیر انسانی و تجهیزاتی شود از سوی واحد اسیدشویی درخواست شد.

وی افزود: به همین منظور تیم نظارت تعمیرات ساختمان‌های صنعتی روش‌های مختلف را جهت اصلاح دیواره تونل برق بررسی کرد که ماحصل آن انتخاب طرح تعمیراتی با رعایت جوانب مختلف ایمنی، فنی و اقتصادی پروژه با رویکرد ایجاد شرایط برگشت‌ناپذیری عیوب بود.

در تشریح چگونگی و مزایای اجرای این پروژه، تقی رحیمی، تکنسین ناظر تعمیرات ساختمانی و مسئول اجرای پروژه گفت: عملیات تعمیرات این تونل به لطف الهی و با رعایت کامل اصول ایمنی و اجرایی در طول سه ماه با انجام فعالیت‌های ذیل به‌خوبی انجام شد: ایجاد مسیر دسترسی ایمن، تعبیه سیستم تهویه هوا، ایجاد زهکش پشت دیواره تونل جهت انتقال نشتی‌های احتمالی به بیرون تونل، اجرای پوشش ضداسید بر روی شبکه آرماتور، اعمال افزودنی‌های مقاوم در برابر اسید به بتن و… .

رحیمی در پایان از همکاری واحدهای اسیدشویی شماره یک، ایمنی مرکز، بهداشت حرفه‌ای، پیمانکار مرکز نگهداری و تعمیرات ساختمان‌های صنعتی (شرکت نویدنور سپاهان) و سایر واحدهایی که در انجام پروژه مشارکت داشتند، تقدیر و تشکر کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.