تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
کد خبر : 2686

برنامه ایران خودرو خراسان برای تولید ۶۰ هزار دستگاه هایما در سال آینده

برنامه ایران خودرو خراسان برای تولید ۶۰ هزار دستگاه هایما در سال آینده

مدیرعامل ایران خودرو خراسان از برنامه تولید ۶۰ هزار دستگاه محصولات هایما در سال آینده خبر داد و گفت: ۱۰ هزار دستگاه از این برنامه به محصول جدید هایما ۷X اختصاص دارد که براساس تقاضای بازار قابل افزایش است.

به گزارش اقتصادی برتر به نقل از ایکوپرس- بیژن زاهدی فرد در آیین آغاز تولید انبوه هایما ۷ ایکس، با اشاره به این که تولید این محصول با ۲۰ درصد داخلی سازی آغاز شده است، اظهار کرد: چنان چه استقبال مشتریان بالا باشد، با افزایش تیراژ تولید، درصد داخلی سازی افزایش خواهد یافت.
وی با اشاره به این که همکاری شرکت ایران خودرو خراسان و هایما از هشت سال پیش آغاز شده است، گفت: در این هشت سال توانستیم اتفاقات خوبی در زمینه تنوع محصول رقم زده و هم چنین از دانش این مجموعه برای توسعه خطوط تولید و افزودن خطوط تولید جدید در راستای استراتژی های گروه صنعتی ایران خودرو بهره ببریم.
زاهدی فرد، با بیان این که امسال موفق به تولید دو محصول جدید شدیم، افزود: اولین محصول، هایما ۸S بود که دو ماه پیش وارد بازار شد و دومین محصول هایما  ۷X است که امروز تولید انبوه آن شروع شده است.
وی با اشاره به روند همکاری با هایما، گفت: برای این منظور برنامه های عمده ای در نظر گرفته شده است، به ویژه در تولید خودروهای دارای انرژی های تجدیدپذیر برقی، هیبرید و هیدروژنی که امیدواریم با تفاهم نامه هایی که امروز به امضا رسید در دستور کار قرار گرفته و در سال های آینده، شاهد تولید این محصولات نوین باشیم. 
به گفته وی، برای سال آینده تلاش خواهیم کرد تا به جای یک محصول، دو تا سه محصول جدید تولید کنیم تا کمبودی در سبد محصولات ایران خودرو وجود نداشته باشد.
زاهدی فرد با بیان این که استراتژی های ایران خودرو خراسان در سال ۱۳۹۳ افزایش تیراژ و تنوع محصول بوده است، گفت: بر پایه این استراتژی، قرار بر این شد تا هر سال یک محصول جدید به سبد محصولات این خودروساز اضافه شود که آخرین آن ها هایما  ۷X است که امروز تولید انبوه آن آغاز شد.
وی با بیان این که در سال ۱۳۹۳، با در دستور کار قرار دادن افزایش تیراژ تولید، حدود دو هزار و ۲۳۰ نفر در ایران خودرو خراسان مشغول کار بودند، گفت: این تعداد امروز به پنج هزار و ۷۰ نفر افزایش یافته است و در سال «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین» که از تاکیدات مقام معظم رهبری بوده است، ۸۰۰ نفر در شرکت ایران خودرو خراسان مشغول کار شدند.
وی با اشاره به این که تمام ارکان گروه و استان خراسان برای دستیابی به این توفیق بزرگ در کنار ایران خودرو خراسان بودند تا بتوانیم برگ زرین جدیدی به توفیقات ایران خودرو و سبد محصولات این خودروساز اضافه کنیم، عنوان کرد: سایت خراسان با صرفه جویی دو هزار میلیارد تومان، چهار سال موفق را در این زمینه پشت سر گذاشت.
وی ضمن قدردانی از همکاری های خودروسازی هایما، اظهار کرد: در بدترین شرایط ممکن گروه صنعتی ایران خودرو از جمله همه گیری کرونا، این شرکت ما را تنها نگذاشت و همواره در کنار ما رود و در تمام طول این سال ها تولید هایما ادامه داشته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.