تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۰
کد خبر : 2565

تاکید مدیرعامل بیمه سرمد بر جذب پرتفوی قوی با اتکا به شبکه فروش

تاکید مدیرعامل بیمه سرمد بر جذب پرتفوی قوی با اتکا به شبکه فروش

مدیرعامل بیمه سرمد در مراسم معارفه معاونان این شرکت گفت: باید از پتانسیل شبکه فروش برای جذب پرتفوی قوی و بهبود عملکرد شرکت استفاده کنیم. به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، مراسم تکریم و معارفه معاونان بیمه سرمد با حضور سید محمدمهدی بهشتی‌نژاد مدیرعامل، معاونان و مدیران شرکت برگزار شد. در این مراسم، داود شکری

مدیرعامل بیمه سرمد در مراسم معارفه معاونان این شرکت گفت: باید از پتانسیل شبکه فروش برای جذب پرتفوی قوی و بهبود عملکرد شرکت استفاده کنیم.

به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، مراسم تکریم و معارفه معاونان بیمه سرمد با حضور سید محمدمهدی بهشتی‌نژاد مدیرعامل، معاونان و مدیران شرکت برگزار شد.

در این مراسم، داود شکری معاون پیشین سرمایه انسانی و پشتیبانی به عنوان سرپرست معاونت توسعه بازار و شبکه فروش منصوب شد و عباس حقیقی رئوف نیز که پیش از این، در معاونت معاون مالی و سرمایه‌گذاری مشغول به فعالیت بود، به عنوان سرپرست معاونت سرمایه انسانی و پشتیبانی معرفی شد و حکم خود را از بهشتی‌نژاد دریافت کرد.

همچنین حسن پورکاظمی با حکم مدیرعامل، سرپرست معاون مالی و سرمایه‌گذاری بیمه سرمد شد.

سید محمدمهدی بهشتی‌نژاد در این مراسم گفت: شبکه فروش بیمه سرمد در استان‌ها، ظرفیت مناسبی برای جذب پرتفوی قوی دارد و باید از این پتانسیل موجود، بیشترین بهره را برای بهبود عملکرد شعب و نمایندگان ببریم.

مدیرعامل بیمه سرمد افزود: یکی از مهمترین سرمایه‌های شرکت، داشتن نیروی انسانی متخصص و پرتلاش است.

وی اضافه کرد: امیدوارم بتوانیم با استفاده از ظرفیت نیروی انسانی سرمد و ارتقای عملکرد آنان، حق‌بیمه تولیدی شرکت را افزایش دهیم تا بتوانیم جایگاه شرکت را ارتقا دهیم.

بهشتی‌نژاد همچنین بر توجه به حوزه سرمایه‌گذاری و حرکت در مسیر سودآوری پایدار تاکید کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.