تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۶
کد خبر : 2835

تولید بیش از ۳ میلیون مگاوات برق در نیروگاه بعثت پارس جنوبی

تولید بیش از ۳ میلیون مگاوات برق در نیروگاه بعثت پارس جنوبی

معاون مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی اعلام کرد که از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون بیش از ۳ میلیون مگاوات برق در نیروگاه بعثت تولید شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت ملی گاز ایران، حسین شمشیری در آئین تجلیل از متخصصان و کارکنان مجموعه اتاق کنترل نیروگاه متمرکز بعثت مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: امسال تولید پایدار برق در پالایشگاه‌های سایت ۱ و ۲ مجتمع گاز پارس جنوبی حاصل شد.

وی افزود: با تلاش و کار گروهی نیروی انسانی توانمند، از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۳ میلیون و ۲۴۷ هزار و ۱۷۹ مگاوات برق در نیروگاه متمرکز بعثت مجتمع گاز پارس جنوبی تولید شده است.

معاون مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی تکریم نیروی انسانی را مهم‌ترین اولویت این مجموعه معرفی و تصریح کرد: مجتمع پارس جنوبی با تکیه بر توان و دانش بومی کارکنان با استعداد و خلاق خود توانسته است در همه حوزه‌های عملیاتی بهترین عملکرد را در سال ۱۴۰۱ ثبت کند و این دستاوردهای مهم نشان از پویایی و نوآوری در این مجموعه بزرگ گازی کشور دارد.

شمشیری اظهار کرد: امید داریم در سال آینده، با تجربه بسیار بالای کارکنان و متخصصان این نیروگاه و دیگر بخش‌ها و با حل مسائل کلیدی بتوانیم در تولید پایدار گاز نقشی بسیار مؤثر داشته باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.