تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۹:۵۹
کد خبر : 1078

در استخراج مجموع معادن ۷۸۱ درصد پیشرفت داشته ایم

در استخراج مجموع معادن ۷۸۱ درصد پیشرفت داشته ایم

مدیر مجتمع خراسان جنوبی از پیشرفت ۷۸۱ درصدی استخراج معادن این مجتمع طی ۹ ماهه سال جاری در مقایسه با ۹ ماهه سال ۱۴۰۰ خبر داد.

 به گزارش اقتصادی برتر به نقل از روابط عمومی ایمپاسکو، علیرضا جلالیان مدیر مجتمع خراسان جنوبی در این باره گفت: در ۹ ماهه سال ۱۴۰۰ در مجموعه معادن این مجتمع ۱۲ هزار و ۷۳۰ تن عملیات استخراج انجام شد که این رقم در ۹ ماهه سال جاری به ۱۱۲ هزار و ۱۵۴ تن رسید که بیانگر پیشرفت ۷۸۱ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

جلالیان همچنین عنوان کرد: در عملیات باطله‌برداری هم نسبت به ۹ ماهه سال گذشته پیشرفت داشته‌ایم و با ثبت ۱ میلیون و ۴۵۴ هزار تن باطله‌برداری، نسبت به ۹ ماهه ۱۴۰۰ بیش از ۲۶ درصد افزایش داشته‌ایم.

مدیر مجتمع خراسان جنوبی ادامه داد: تا پایان ۹ ماهه ۱۴۰۱ نسبت به برنامه تولید سالانه افزایش ۱۶ درصدی و نسبت به برنامه ۹ ماهه در تولید شمش طلا افزایش بیش از ۶۰ درصدی داشته‌ایم.

وی همچنین درباره استخراج از معدن هیرد بیان کرد: در برنامه ۹ ماهه برای استخراج از این معدن ۶۷ هزار و ۵۰۰ تن در نظر گرفته شده بود که در مدت ۹ ماهه به رقم قابل توجه ۱۰۴ هزار و ۷۰۶ تن دست یافتیم که ۵۵ درصد افزایش نسبت به برنامه استخراج ۹ ماهه و ۱۶ درصد افزایش نسبت به برنامه استخراج سالانه داشته است.

جلالیان درباره برنامه استخراج ۹ ماهه معدن ملوند نیز توضیح داد: بر اساس استخراج ۱۰ هزار تن تا پایان سال برنامه استخراج ۹ ماهه، ۷هزار تن بوده که تا پایان آذر ماه به ۷هزار و ۴۰۰ تن رسید و بیانگر افزایش ۵.۶ درصدی نسبت به برنامه استخراج ۹ ماهه است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.