تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۹
کد خبر : 3025

طی یک سال اخیر شاهد رقم خوردن اتفاقات بسیار خوبی در شرکت فولاد مبارکه بوده‌ایم

طی یک سال اخیر شاهد رقم خوردن اتفاقات بسیار خوبی در شرکت فولاد مبارکه بوده‌ایم

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدعلی‌ خان‌محمدی، مسئول قرارگاه گشت ارشاد مسئولان (گام) که به همراه جمعی از کارشناسان این حوزه از فولاد مبارکه بازدید می‌کرد، گفت: خوشبختانه طی یک سال اخیر رقم خوردن اتفاقات بسیار خوبی را در شرکت فولاد مبارکه شاهد بوده‌ایم.

به گزارش اقتصادی برتر به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اصفهان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدعلی‌ خان‌محمدی، مسئول قرارگاه گشت ارشاد مسئولان(گام) که به همراه جمعی از کارشناسان این حوزه از فولاد مبارکه بازدید می‌کرد، در مصاحبه با خبرنگار فولاد گفت: بسیار خوشحالم از اینکه امروز از یکی از بزرگ‌ترین بنگاه‌های اقتصادی و صنعتی کشور بازدید می‌کنم. خوشبختانه طی یک سال اخیر رقم خوردن اتفاقات بسیار خوبی را در شرکت فولاد مبارکه شاهد بوده‌ایم.

وی با تأکید بر اینکه فولاد مبارکه در حوزه تولید و تحقق شعار سال بسیار جدی و هدفمند اقدام کرده است، گفت: امروز کشور با جنگ اقتصادی مواجه است و یکی از جاهایی که دشمن بر آن تمرکز داشته و دارد، مجموعه فولاد مبارکه است. دشمن سعی کرده با تحریم‌ها و حملات سایبری به فولاد مبارکه و صنعت و اقتصاد کشور ضربه بزند و این نشان می‌دهد آن‌ها برای ضربه زدن به بنیان اقتصادی کشور ما با جدیت و برنامه‌ریزی وارد عمل شده‌اند.

حجت‌الاسلام خان‌محمدی گفت: فولاد مبارکه در طرح‌های توسعه، تولید و تصفیه پساب‌های صنعتی و شهری و استفاده مجدد از آن‌ها در چرخه تولید با رویکرد استفاده بهینه از منابع آبی و همچنین در اجرای پروژه بسیار مهم انتقال آب اقدامات بسیار خوبی انجام داده است.

رویکرد حاکم بر مدیریت فولاد مبارکه در زمینه‌های مختلف به کشور کمک خواهد کرد
وی با تأکید بر اینکه اجرای پروژه نورد گرم فولاد مبارکه نیز بسیار مهم و ارزشمند است و با بهره‌برداری از این پروژه اتفاقات بسیار خوبی برای کشور رقم خواهد خورد، ادامه داد: مجموعه اقدامات صورت‌گرفته در فولاد مبارکه و رویکرد حاکم بر مدیریت این شرکت در حوزه‌های مختلف به کشور کمک خواهد کرد و شرایط خوبی در زمینه توسعه اقتصادی فراهم خواهد کرد.

مسئول قرارگاه «گام» در بخش دیگری از سخنان خود گفت: خوشبختانه در حوزه بومی‌سازی هم شاهد هستیم که فولاد مبارکه بسیاری از اقلام موردنیاز خود را از محل بومی‌سازی و مهندسی معکوس تجهیزات تأمین می‌کند و صنعت فولاد را از واردات بسیاری از تجهیزات بی‌نیاز کرده است.

به گفته مسئول قرارگاه «گام» خوشبختانه فولاد مبارکه در زمینه اشتغال‌زایی نیز اقدامات خوبی انجام داده و اتفاقات بسیار خوبی در منطقه و استان رقم زده؛ این در حالی است که فولاد مبارکه با اجرای سایر پروژه‌های توسعه خود می‌تواند نقش ارزنده‌تری در حوزه اشتغال‌زایی داشته باشد.

دستاوردها نشان می‌دهد فولاد مبارکه همچنان در حال رشد است
وی خاطرنشان کرد: دستاوردهای این شرکت نشان می‌دهد فولاد مبارکه همچنان در حال رشد و در حال برداشتن گام‌های مؤثر دیگری برای توسعه اقتصادی کشور است.

مجموعه‌های تولیدی مانند فولاد مبارکه جایی نیست که هرکس درباره آن بازی سیاسی یا رسانه‌ای به راه اندازد
حجت‌الاسلام خان‌محمدی بیان اینکه در چنین شرایطی طبیعی است که از سوی دشمن برای چنین شرکت‌هایی فضاسازی ایجاد شود، اظهار کرد: قطعاً باید روحیه مقابله با چنین شرایطی فراهم باشد؛ این در حالی است که معتقدیم اگر جایی فساد هست، باید فسادستیزی هم باشد؛ بنابراین افرادی که می‌خواهند در چنین موضوعاتی موضع‌گیری کنند، باید دقت کافی داشته باشند مجموعه‌های تولیدی مانند فولاد مبارکه جایی نیست که هرکس درباره آن بازی سیاسی یا رسانه‌ای به راه اندازد و تأسف‌بارتر اینکه این مباحث روی زمین بماند. به‌یقین بازی کردن با افکار عمومی کار غلطی است.

از مسئولین می‌خواهیم به فولاد مبارکه توجه جدی داشته باشند
وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در حوزه مطالبه‌گری بارها فرموده‌اند که اگر در مجموعه‌ای شُبهه وجود دارد باید شُبهه‌ها در مجموعه‌های ذی‌ربط و مبادی رسمی مورد بررسی قرار گیرد و پس از رسیدگی کامل و دقیق به‌طور شفاف به مردم اطلاع‌رسانی شود؛ بنابراین به‌خصوص درباره مجموعه‌هایی مانند فولاد مبارکه باید دقت عمل کافی صورت گیرد. از مسئولین می‌خواهیم به فولاد مبارکه توجه جدی داشته باشند. فولاد مبارکه رویکرد خود را حفظ کرده و در جنگ تمام‌عیار اقتصادی توانسته رشد کند، ولی آماج ترکش‌های زیادی قرار گرفته است.

مدیرعامل فولاد مبارکه با روحیه جهادی توانسته اهداف شرکت را در تولید و محصولات کیفی محقق کند
مسئول قرارگاه «گام» خاطرنشان کرد: خوشبختانه در شرایط فعلی کشور مدیرعامل فولاد مبارکه با روحیه جهادی توانسته است در سال ۱۴۰۱ به‌ دور از هرگونه درگیری با فضای رسانه‌ای و ورود بی‌مورد به حاشیه‌ها، اهداف شرکت در تولید و محصولات کیفی را به‌خوبی محقق سازد. همان‌گونه که مشخص است در فولاد مبارکه کار جهادی و اتفاقات بسیار خوب و مؤثری رخ داده است و ما در این بازدید این دستاوردها را از نزدیک مشاهده کردیم و با استفاده از این فرصت به همه کارکنان این مجموعه خداقوت می‌گوییم.

بزرگ‌ترین منکر در حوزه اقتصادی، تضعیف و ایجاد مانع در مجموعه‌های اقتصادی بزرگ است
وی با تأکید بر اینکه امروز همه ما باید در هر جایگاهی که هستیم به توسعه کشور کمک کنیم، ادامه داد: در واقع امروز بزرگ‌ترین معروف در حوزه اقتصاد این است که به معنای واقعی اقتصاد مقاومتی را پیاده‌سازی کنیم، توان تولید داخل را افزایش دهیم و موضوعات دانش‌بنیان را در کشور تقویت کنیم. بزرگ‌ترین منکر هم در حوزه اقتصادی تضعیف و ایجاد مانع در مجموعه‌های اقتصادی بزرگ است.

تداوم تولید در صنایع خودروسازی، لوازم‌خانگی، مجموعه‌های پتروشیمی و کشتی‌سازی مرهون تداوم تولید در فولاد مبارکه است 
حجت‌الاسلام خان محمدی گفت: کارکنان فولاد مبارکه در شرایط سخت کاری، با جدیت مشغول کار هستند. اگر امروز می‌بینیم بسیاری از مجموعه‌های تولیدی مانند صنایع خودروسازی، لوازم‌خانگی، مجموعه‌های پتروشیمی و کشتی‌سازی به‌خوبی در حال فعالیت هستند، این تداوم در تولید مرهون تداوم فعالیت و روند تولید در فولاد مبارکه است.

مسئول قرارگاه «گام» در بخش پایانی سخنان خود اظهار امیدواری کرد فولاد مبارکه در سال آینده نیز همچنان با قوت و صلابت هر چه بیشتر به کار تولید و تأمین نیازهای داخلی کشور به انواع ورق‌های فولادی همت گمارد و موفق باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.