تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۹:۴۴
کد خبر : 1943

منابع انسانی هوشمند و نقش آن در پیشبرد اهداف سازمان‌ها

منابع انسانی هوشمند و نقش آن در پیشبرد اهداف سازمان‌ها

هجدهمین کنفرانس بین المللی توسعه منابع انسانی با حضور مدیران منابع انسانی، متخصصان و کارشناسان این حوزه در سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد.

به گزارش اقتصادی برتر به نقل از ایدرونیوز ، مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی در این همایش با اشاره به ویژگی های منابع انسانی یک سازمان هوشمند به ارائه تعریف هوش نوآوری منابع انسانی در سطح مدیران ارشد و رهبران پرداخت و گفت: هوش نوآوری نیاز مدیران ارشد منابع انسانی و رهبران سازمانی در محیط‌های دارای تغییرات سریع، عدم اطمینان، ابهام و پیچیدگی است.

ابوالفضل کیانی بختیاری برخی از پیچیدگی‌های محیطی را شامل تکثر ذی‌نفعان، سهامداران ، مشتریان و… محدودیت‌ها و الزامات قانونی؛ تغییرات در محیط و تکنولوژی؛ تغییرات سریع علایق و سلایق مشتریان؛ ظهور رقبای استارتاپی و مسائل زیست‌محیطی عنوان کرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی ضمن تشریح فرآیند مدیریت هوشمند منابع انسانی با ذکر نمونه‌هایی از پلتفرم‌های کسب و کار هوشمند، به در هم آمیزی شیوه کسب و کار پلتفرمی و آموزش عالی و حرفه ای خاطرنشان کرد :با در نظر گرفتن عوامل فنی، اقتصادی و اجتماعی مؤثر بر سرعت و وسعت اتوماسیون، موسسه مک‌کینزی تخمین زد که تا سال ۲۰۳۰ تا ۳۰ درصد از مشاغل می‌تواند جابجا شود.

کیانی بختیاری در جمع بندی سخنان خود اظهار داشت: منابع انسانی هوشمند دارای شاخص های متعددی هستند و مهم ترین شاخصه آنها داده محوری و قابلیت های تحلیل داده بویژه در حوزه منابع انسانی است.

به گفته دبیر هجدهمین کنفرانس بین المللی توسعه منابع انسانی در این کنفرانس ۲ روزه ۱۶ مقاله علمی از ۳۵ مقاله ارسال شده به دبیرخانه ارائه می شود.

عباس غفاری افزود: ۲۰ استاد منابع انسانی هم مباحث خود را به صورت شفاهی بیان می کنند ضمن اینکه ۹ کارگاه کاربردی و ۱۰ پنل تخصصی هم در این کنفرانس برگزار می شود؛ همچنین از ۸ شرکت برتر با اهدای جایزه تعالی منابع انسانی تقدیر می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.