تاریخ انتشار : شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹
کد خبر : 2338

هشدار انجمن خدمات پس از فروش نسبت به امدادخودروهای متفرقه

هشدار انجمن خدمات پس از فروش نسبت به امدادخودروهای متفرقه

دبیر و هیات مدیره انجمن صنفی شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرو از مرکز پاسخ گویی هوشمند گروه صنعتی ایران خودرو بازدید کردند.

ایکوپرس- عباسعلی غیاثی دبیر انجمن صنفی شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرو با حضور در مرکز پاسخ گویی هوشمند ایران‌خودرو در جریان فرآیند ثبت درخواست مشتریان و نحوه امدادرسانی قرار گرفت.
به گزارش ارتباطات امدادخودروایران، در ادامه این بازدید گزارشی از میزان پاسخ گویی و امدادرسانی به نقاط مختلف کشور و همچنین توان ارایه خدمات امدادی استاندارد از سوی امدادگران متخصص با استفاده از قطعات اصل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، به مشتریان در سراسر کشور ارایه شد.
غیاثی با ابراز خرسندی از فرآیند امدادرسانی، استفاده از قطعات اصل، تضمین خدمات ارایه شده، قیمت مناسب و سرعت در امر امدادرسانی از شرکت امدادخودروایران تقدیر کرد.
وی تصریح کرد: مشتریان در آستانه سفرهای نوروزی، دریافت خدمات از مراکز امدادخودرویی معتبر را مدنظر قرار دهند؛ هنگامی که خودرویی را خریداری می‌کنند باید به خدمات پس از فروش شرکت عرضه کننده خودرو و (سازنده و وارد کننده) توجه داشته و اطلاعات مورد نظر خود را از شرکت دریافت کنند.
غیاثی ادامه داد: همچنین از طریق وب سایت‌های معتبر، اصالت شرکت‌های مربوطه را مورد بررسی قرار دهند و پس از اطمینان از اصالت و فعالیت شرکت نسبت به دریافت اشتراک مورد نظر اقدام کرده تا در صورت بروز مشکل یا نقص فنی با خاطری آسوده از خدمات آن شرکت استفاده کنند.
دبیر انجمن صنفی شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرو به منظور کاهش آسیب مشتریان از سوءاستفاده امدادهای غیرمجاز تاکید کرد: در صورت بروز مشکل خودرویی حتما با شماره امدادخودرو ایران تماس گرفته و کد پی گیری دریافت کنند چراکه بدون ثبت درخواست از سوی مشتریان، امکان رهگیری سابقه خدمت ارایه شده، هزینه دریافت شده و قطعه تعویضی به مشتریان وجود ندارد.
وی ادامه داد: امدادهای متفرقه با حضور سرزده بدون ثبت اطلاعات، امکان پی گیری خدمت ارایه شده و هزینه دریافتی از مشتری را نمی‌دهند، ضمن آن که اغلب در تعمیرات از قطعات غیراصلی و گاه دست دوم استفاده می‌کنند که ضررهای جانی، جسمی و مالی را برای مشتریان در پی دارد.
دبیر انجمن صنفی شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرو در پایان با اشاره به شماره‌های تماس امدادخودروهای معتبر از هم وطنان خواست تا در صورت نیاز به خدمات خودرویی مطمئن از درگاه‌های زیر خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند تا در صورت نیاز ، امکان رهگیری سوابق خدمت ارایه شده و پی گیری وجود داشته باشد.    
باتوجه به توسعه زیرساخت‌ها و ناوگان امدادی، شرکت امدادخودروایران قادر به ارایه خدمات به تمامی خودروهای سواری در سراسر کشور است. 
شماره سراسری ۰۹۶۴۴۰ امدادخودرو ایران، شماره سراسری ۰۹۶۵۵۰ امداد خودرو سایپا، شماره سراسری ۰۹۶۲۹ امدادخودرو کانون جهان گردی و اتومبیل رانی، وب‌سایت www.۰۹۶۴۴۰.com  و اپلیکیشن‌ ایساکو از جمله درگاه‌های مطمئن برای ارایه خدمات خودرویی به مشتریان در هر ساعت از شبانه روز است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.