تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶
کد خبر : 668

وضعیت گاز تربت جام نزدیک به شرایط بحرانی/مردم همکاری کنند

وضعیت گاز تربت جام نزدیک به شرایط بحرانی/مردم همکاری کنند

تربت جام ـ فرماندار تربت جام به وضعیت بحرانی افت شدید گاز در شهرستان اشاره کرد و گفت: با توجه به این شرایط تمام دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان در آماده کامل قرار دارند.

حسین جمشیدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مشکلات و زیر ساخت‌های شهرستان تربت جام زیر ساخت تأمین گاز است که تمام تأمین گاز این شهرستان یک خط ۱۰ اینچ است که از خط مرکزی و اصلی فریمان گرفته می‌شود که این خط ۱۰ اینچ تکافوی مصرف مردم را در پیک مصرف نخواهد داشت لذا تربت جام بحرانی‌ترین شهرستان استان به لحاظ نبود زیر ساخت خط انتقال گاز است. که ما در حال پی گیری برطرف کردن این مشکل هستیم.

فرماندار تربت جام با اشاره به وضعیت بحرانی افت شدید گاز تاکید کرد: شرایط گاز این شهرستان به مرحله بحرانی رسیده و دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان در آماده باش کامل قرار دارند.

وی ادامه داد: مصرف‌های زیاد گاز در شهرستان مانند استخرها، سالن‌های ورزشی، کلیه صنوف غیر اضطرار قطع شده و تعطیل هستند و در صورت عدم همکاری و همراهی مردم قطعی گاز حتمی است.

جمشیدی از مردم تربت جام درخواست کرد: مصرف گاز را مدیریت و صرفه جویی کنند و در منزل مسکونی یک بخاری روشن کنند و هر منزل با یک بخاری گرم شود و به پویش هر منزل یک بخاری بپیوندند تا با قطع گاز منازل مواجه نشویم.

مردم در مصرف انرژی همکاری کنند

در ادامه سعید بهشتیان، رئیس اداره گاز تربت جام اظهار کرد: با توجه به برودت هوا و افزایش بی رویه مصارف خانگی شرایط مصرف گاز در این شهرستان به مرحله بحرانی رسیده است.

رئیس اداره گاز تربت جام افزود: از مردم تربت جام درخواست می‌کنیم حداکثر صرفه جویی را در مصرف گاز داشته باشند و به پویش هر منزل یک بخاری بپیوندند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.