تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶
کد خبر : 4777

استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در تامین پساب مورد نیاز استان سمنان

استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در تامین پساب مورد نیاز استان سمنان

سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه استفاده از پساب مورد نیاز برای صنعت و کشاورزی یکی از اولویت‌های استان است، گفت: در زمینه تامین پساب مورد نیاز استان از ظرفیت بخش خصوصی استفاده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی صبح شنبه در جلسه شورای حفاظت از منابع آب و سازگاری با کم آبی استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن اشاره به تنش آبی در این استان بیان کرد: یکی از اولویت‌های مهم ما در استان تأمین آب پایدار است.

وی آب را مهمترین موضوع امروز استان سمنان دانست و تاکید کرد: بدون آب هیچ پیشرفت و توسعه‌ای در استان انجام نخواهد شد.

استاندار سمنان با بیان اینکه یکی از اقدامات برای کاهش تنش آبی، مدیریت مصرف است، تاکید کرد: اقدامات فرهنگی خوبی در این زمینه صورت گرفته و مردم همراهی خوبی در زمینه کاهش مصرف آب دارند که قابل تقدیر است.

هاشمی با بیان اینکه نقش مردم در کاهش مصرف آب و عبور از تنش آبی تابستان بی بدیل بوده است، گفت: در کنار مدیریت مصرف باید به تأمین آب نگاه جدی داشت.

وی افزود: در این زمینه استفاده از پساب مورد نیاز در بخش صنعت و کشاورزی و… در برنامه قرار داشته و اقدامات خوبی نیز در این زمینه صورت گرفته است اما از ظرفیت بخش خصوصی برای تکمیل طرح‌ها بهره گیری می‌شود.

استاندار سمنان همچنین تاکید کرد: در خصوص اعتبارات نیز سعی کردیم تا اعتبارات بیشتری از سرجمع اعتبارات استان را به دستگاه‌های اجرایی مرتبط با آب اختصاص دهیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.