تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹
کد خبر : 5051

امسال برای نخستین بار رشد مصرف برق صنایع از خانگی پیشی گرفت

امسال برای نخستین بار رشد مصرف برق صنایع از خانگی پیشی گرفت

معاون حقوقی، امور مجلس و پشتیبانی وزیر نیرو گفت: امسال برای نخستین بار در تاریخ جمهوری اسلامی ایران رشد مصرف برق صنایع از بخش خانگی بیشتر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد حیدری در حاشیه برگزاری هفدهمین دوره مسابقات قرآن و نماز کارکنان وزارت نیرو در محل برق منطقه‌ای تهران و در جمع خبرنگاران، گفت: همواره بخش صنعت درصدی از برق خانگی را مورد استفاده قرار می‌داد که کمتر از برق بخش خانگی بود. امسال برای نخستین بار این روند تغییر کرد و بخش صنعت که بخش تولید کشور است با رشد خوب مصرف برق روبرو شد.

معاون حقوقی، امور مجلس و پشتیبانی وزیر نیرو در ادامه تصریح کرد: وزارت نیرو یک وزارتخانه تخصصی است که خدمات آب و برق و فاضلاب را که نیاز جامعه است در اختیار مردم قرار می‌دهد و ارائه این خدمات هم به صورت لحظه‌ای صورت می‌گیرد و این خدمات به گونه‌ای نیستند که بتوان آنها را به زمان‌های دیگری موکول کرد. خدمات وزارت نیرو در لحظه و بدون معطلی صورت می‌گیرد.

وی گفت: سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ در زمینه خدمت رسانی برق با وجود آنکه در سال ۱۴۰۰ از اردیبهشت ماه خاموشی در همه بخش‌ها ایجاد شد ولی امسال چنین مسأله‌ای رخ نداد. با روی کار آمدن دولت سیزدهم و تفکر قرآنی و جهادی این دولت سبب شد برق هیچ بخشی از کشور قطع نشود.

حیدری در ادامه تاکید کرد: علاوه بر قطع نشدن برق بخش خانگی، رشد مصرف در بخش صنایع اتفاق افتاد که سبب شد قیمت سیمان، فولاد و سایر صنایع مصرف کننده برق افزایش نیابد.

معاون حقوقی، امور مجلس و پشتیبانی وزیر نیرو به برگزاری هفدهمین دوره مسابقات قرآنی وزارت نیرو اشاره کرد و گفت: امسال این مسابقات در سطح فرزندان کارکنان وزارت نیرو برگزار شد و ۶ هزار و ۶۰۰ نفر در آن شرکت کردند.
حیدری افزود: امروز ۳۶۰ نفر در این مسابقات شرکت کرده و تعدادی هم موفق به کسب رتبه شدند و برگزاری این مسابقات را با هدف افزایش روحیه قرآنی و جهادی کارکنان وزارت نیرو برای ارائه خدمت بهتر است و شورای فرهنگی وزارت نیرو فعالیت‌های جهادی و قرآنی بسیاری دارد و در اربعین امسال نیز فعالیت‌های خوبی انجام شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.