تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۰
کد خبر : 736

بانک شهر با دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تفاهمنامه همکاری امضاء کرد

بانک شهر با دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تفاهمنامه همکاری امضاء کرد

در راستای توجه به حوزه مسئولیت اجتماعی و کمک به جامعه پزشکی کشور، بانک شهر با دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تفاهمنامه همکاری مشترک امضاء کرد.

بانک شهر با دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تفاهمنامه همکاری امضاء کرد

در راستای توجه به حوزه مسئولیت اجتماعی و کمک به جامعه پزشکی کشور، بانک شهر با دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تفاهمنامه همکاری مشترک امضاء کرد.

در مراسم امضای این تفاهمنامه که با حضور دکتر سیدمحمدمهدی احمدی مدیرعامل بانک شهر و دکتر علیرضا زالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد، دو طرف بر استفاده جامعه پزشکی و کادر درمان کشور از خدمات برتر بانکی در حوزه های مختلف به ویژه بهره مندی از تسهیلات بانک شهر تفاهم کردند.
دکتر سیدمحمدمهدی احمدی مدیرعامل بانک شهر در ابتدای این مراسم با تبریک فرارسیدن ولادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت مقام زن و روز مادر، گفت: انشاالله در همه حال الگوهای رفتاری حضرت زهرا (س) سرلوحه زندگی ما قرار بگیرد.
دکتر احمدی در ادامه با بیان اینکه در زمان شیوع و همه گیری ویروس کرونا کادر درمان کشور با فداکاری کم نظیر به مقابله با این ویروس و درمان هموطنان پرداختند، افزود: تمامی آحاد جامعه همواره قدردان زحمات مدافعان سلامت بوده و خواهند بود.
مدیرعامل بانک شهر با تاکید بر اینکه ارتباط موثر با جامعه پزشکان را در سال جاری به صورت جدی پیگیری و در دستور کار خود قرار دادیم، تصریح کرد: در همین راستا تلاش کردیم با طراحی بسته های تسهیلاتی متفاوت باتوجه به شرایط اقتصادی کشور بخشی از نیازهای این عزیزان را برطرف کنیم.
وی با اشاره به توجه این بانک به دانشجویان پزشکی و ارائه تسهیلات مناسب به آنان، خاطرنشان ساخت: طی سال های اخیر نیز با ابلاغ بسته سلامت برای تمامی فعالان و خدمتگزاران این عرصه، حمایت های ویژه ای را از آنان داشته ایم.
دکتر احمدی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی برترین پزشکان دنیا را در اختیار دارد، افزود: آماده همکاری برای گسترش گردشگری سلامت در کشور هستیم. این مهم می تواند نقش بسیار موثری در اقتصاد حوزه بهداشت و درمان ایفا کند.
مدیرعامل بانک شهر تصریح کرد: این بانک همچنین می تواند با واگذاری املاک مازاد خود با شرایط مناسب، دغدغه فعالان سلامت در حوزه خرید ملک را نیز به صورت کامل رفع کند.
دکتر احمدی در پایان با تاکید بر اینکه حمایت از فعالیت شرکت های دانش بنیان و استارت آپ های فعال در حوزه درمان را نیز در برنامه داریم، گفت: این تفاهمنامه همکاری می بایست در کوتاه ترین زمان ممکن عملیاتی شود تا همگان تاثیرات آن بر حوزه بهداشت ودرمان کشور را مشاهده کنند.
دکتر علیرضا زالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نیز در این مراسم با بیان اینکه شاهد فصل نوینی از ارتباطات میان بانک شهر و جامعه پزشکی کشور هستم، گفت: تلاش های این بانک برای رفع نیازهای پزشکان شایسته تقدیر است.
وی با تاکید بر اینکه عزم جدی میان دوطرف برای گسترش همکاری ها وجود دارد، تصریح کرد: موفقیت های روز افزون بانک شهر در شبکه بانکی وخدمات ممتاز آن به اقشار مختلف، موجبات افزایش همکاری ها میان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و این بانک را فراهم آورده است.
دکتر زالی افزود: با توجه به مسئولیت پذیری بانک شهر و نگاه مثبت و حرفه ای این بانک به پزشکان، امیدواریم در آینده سطح همکاری های طرفین روز به روز افزایش یابد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.