تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰
کد خبر : 5585

تامین برق مطمئن برای زمستان انجام می‌شود

تامین برق مطمئن برای زمستان انجام می‌شود

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای تهران گفت: تامین برق مطمئن و پایدار برای زمستان انجام می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب الله قراگوزلو مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای تهران در حاشیه بیست و سومین نمایشگاه صنعت برق در نشست خبری گفت: برق منطقه‌ای تهران؛ استان‌های تهران، البرز و قم را برعهده دارد. در این سه استان ۲۴ درصد مشترکین تحت پوشش برق منطقه‌ای قرار می‌گیرند که ۱۸ درصد برق مصرفی کشور در این سه استان را تأمین می‌کنیم.

وی با اشاره به ناترازی برق در سال جاری توضیح داد: ناترازی که در تولید وجود داشت با برنامه ریزی خوبی که انجام شد توانستیم اوج بار مصرف را با شرایط خوبی پشت سر بگذاریم.

به گفته این مقام مسئول تعامل خوب و مناسبی که با صنایع در کل وزارت نیرو داشتند خوشبختانه بدون کاهش مصرف برق صنایع و با جابجایی ساعت کار صنایع توانستیم ناترازی را مدیریت کنیم.

وی با اشاره به اینکه اگر قطع برقی رخ داده به دلیل حوادث بوده است، خاطر نشان کرد: با مدیریتی که انجام شد، هیچ خاموشی برنامه ریزی شده‌ای وجود نداشت و توانستیم برق مورد نیاز صنایع را تأمین کنیم و در بخش‌های مانند سیمان و فولاد افزایش مصرف داشته باشیم.

وی در پاسخ به سوال مهر مبنی بر برنامه برق منطقه‌ای چه برنامه‌ای برای سال آینده دارد، خاطر نشان کرد: برنامه ریزی های مناسبی برای سال ۱۴۰۳ انجام شده که بتوانیم برق را تأمین کنیم. ۱۸۰ اقدام اساسی در حوزه وزارت نیرو برای گذر از اوج بار انجام شده ۶۷ اقدام در حوزه شبکه‌های انتقال است و به دلیل اهمیت بالای برق تهران ۱۰ اقدام آن مربوط به برق منطقه‌ای است.

وی ادامه داد: در سال گذشته دو پست انتقال ۴۰۰ کیلووات را وارد مدار کردیم و امسال ۴ پست را باید ایجاد کنیم همچنین علاوه بر ده پروژه، ۲۷ پروژه دیگر در برق منطقه از تهران در خطوط انتقال تعیین کردیم که به تأمین بهتر برق منجر خواهد شد.

تکمیل می‌شود…

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.