تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۴۶
کد خبر : 5152

سرمایه گذاری ۲ میلیون دلاری از طرف سرمایه گذار روس؛

تحقق سرمایه گذاری خارجی در کیش

تحقق سرمایه گذاری خارجی در کیش
شرکت کاغذ و پلاستیک خلیج فارس، تولید کننده ظروف یکبار مصرف کاغذی تجزیه پذیر که پیشتر با مشارکت ۷۰٪ بخش خصوصی و ۳۰٪ شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش شروع به کار نموده بود موفق به جذب سرمایه گذاری ۲ میلیون دلاری از طرف سرمایه گذار روس شد
به گزارش اقتصادی برتر؛تفاهم نامه سه جانبه فی ما بین طرف روسی سرکار خانم بادرتدینوا و سهامدار ان شرکت سرکار خانم امیراستوار نماینده گروه صنعتی کاپلا و شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش به نمایندگی آقای مرتضی فکوری در محل ساختمان سازمان منطقه آزاد کیش در تهران به امضا رسید.
رئیس مجمع مدیران عامل گروه صنعتی کاپلا اعلام نمود طی چند سال گذشته این اولین سرمایه گذاری مستقیم خارجی در جزیره کیش است و امیدواریم با حمایتهایی که از سوی سازمان منطقه آزاد صورت می پذیرد شاهد سرمایه گذاری های مشابه در جزیره کیش باشیم .
مازیار حائری افزود با توجه به انتقال ۱۰٪ سهام خصوصی به شریک روس، شرکت کاغذ و پلاستیک خلیج فارس جزو معدود شرکتهای کشور است که از بخش خصوصی ایرانی ، بخش خصوصی خارجی و بخش دولتی تشکیل شده است.
وی همچنین از زحمات مدیران و کارشناسان شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش تشکر نمود و افزود ۱۵ ماه صرف اجرای این طرح با این ساختار بی سابقه شده است و حاصل تمام این تلاش ها ایجاد فضای لازم برای کلیه مناطق آزاد است تا با الگو برداری از این طرح اقدام به جذب سرمایه گذار خارجی نمایند.
وی در پایان از تلاش های هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش نیز تشکر نمود .
شایان ذکر است سرکار خانم سرمایه گذار روس در هنگام عقد تفاهم نامه اقدام به حمل بخشی از سرمایه خود در قالب مواد اولیه کارخانه به کشور نمود.
گروه اقتصاد عباس قاری

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.