تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶
کد خبر : 4750

راهکار های جلوگیری از قاچاق سوخت اعلام شد

راهکار های جلوگیری از قاچاق سوخت اعلام شد

اعلام افزایش مجدد قیمت بنزین در ترکیه نگرانی هایی را برای قاچاق بنزین به این کشور همجوار به وجود آورده است؛ مسئولان شرکت ملی پالایش و پخش برای جلوگیری ازاین موضوع نیز تمهیداتی اندیشیده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، اخیراً زمزمه‌هایی مبنی برافزایش قیمت بنزین در ترکیه وجود دارد و قرار است قیمت هر لیتر بنزین در این کشور ۱.۵۵ لیر افزایش پیدا کند این افزایش قیمت بنزین در کشور همجوار ما می‌تواند انگیزه‌ای برای قاچاق سوخت در کشور را فراهم کند.

جلیل سالاری مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی هرچند با ابراز بی اطلاعی از افزایش قیمت بنزین در ترکیه به خبرنگار مهر گفت: اگر بتوانیم خودرو را به کارت متصل کنیم مشخص است که هر خودرو چه مقدار با کارت خود سوختگیری می‌کند.

وی ادامه داد: مدیریت تراکنش نیز می‌تواند راهی برای جلوگیری قاچاق سوخت باشد که با سهمیه‌ها و کارت‌های شخصی می‌توان این موضوع را کنترل و مدیریت کرد.

سالاری با اشاره به اقداماتی که در دستور کار است شرکت ملی پالایش و پخش است گفت: قدم اول صدور کارت بود که باید مشخص می‌شد چه تعداد کارت سوخت وجود دارد در گام بعدی به روز رسانی کارت و به دست آوردن اطلاعات بود تا از این طریق امکان راه‌های جلوگیری قاچاق وجود داشته باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.