تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۸
کد خبر : 5766

طرح احداث پست فوق توزیع شهرک صنعتی بهارستان افتتاح خواهد شد

طرح احداث پست فوق توزیع شهرک صنعتی بهارستان افتتاح خواهد شد

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران گفت: همزمان با سفر رئیس‌جمهوری به استان البرز طرح احداث پست فوق توزیع شهرک صنعتی بهارستان افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت برق منطقه‌ای تهران، حبیب قراگزلو مدیرعامل برق تهران، گفت: پروژه احداث پست فوق توزیع ۶۳ به ۲۰ کیلوولت شهرک صنعتی بهارستان با ظرفیت ۴۰ مگاوات آمپر است که در فاز نخست برای تأمین برق متقاضیان شهرک صنعتی بهارستان به میزان بیش از ۱۰ مگاوات و انتقال بار پست‌های طاووسیه، کردان جهت گذر از پیک‌بار ۱۴۰۳ با مشارکت بخش خصوصی در شهرک صنعتی بهارستان واقع در غرب استان البرز احداث شده است.

وی ادامه داد: این طرح در فاز بلندمدت برای تأمین برق متقاضیان شهرک صنعتی بهارستان به میزان ۴۰ مگاوات توسعه خواهد داشت.

مدیرعامل برق تهران خاطرنشان کرد: در حال حاضر فاز نخست پروژه مراحل نهایی خود را سپری کرده که به‌زودی هم زمان با سفر استانی رئیس‌جمهوری افتتاح خواهد شد و مراحل اجرایی فاز دوم نیز در دست اقدام است.

قراگوزلو گفت: یکی از نقاط قوت این طرح، سرمایه‌گذاری و مشارکت مستقیم بخش خصوصی در احداث این پست برق است که متناسب با توسعه چشمگیر صنعتی در آن منطقه احداث شده و با تدابیر اندیشیده شده، ظرفیت این پست جدید پاسخگوی تأمین برق متقاضیان صنعتی شهرک بهارستان در سال‌های متمادی آتی خواهد بود.

وی ادامه داد: در تابستان امسال نخستین پست ۴۰۰ کیلوولت باغستان البرز برای نخستین‌بار در تاریخ صنعت برق استان البرز به مدار بهره‌برداری وارد شد و موجب ارتقا سطح ولتاژ استان و پایداری شبکه برق منطقه شد.

مدیرعامل برق تهران افزود: این پست جدید بهارستان نیز از طریق خط انتقال برق به پست باغستان متصل است و نشان می‌دهد برنامه‌ریزی شبکه انتقال و فوق توزیع برق به نحوی است که متناسب با توسعه صنعتی استان، برق موردنیاز در کمترین زمان ممکن تأمین می‌شود.

قراگوزلو خاطرنشان کرد: امروز در سال رشد تولید با اطمینان به صنایع و شهرک‌های صنعتی استان البرز اعلام می‌کنیم مجموعه برق منطقه‌ای تهران با توسعه مناسبی که انجام داده در استان البرز آماده تأمین برق مطمئن و پایدار صنایع استان است و اطمینان داریم با توسعه صنعتی و اشتغال پایدار که با اتکا به انرژی حیات‌بخش برق محقق می‌شود استان البرز سرآمد رشد تولید و اشتغال آفرینی کشور باشد.

شرکت برق منطقه‌ای تهران مسئولیت تأمین برق سه استان تهران، قم و البرز را برعهده دارد و با شبکه‌ای گسترده به ظرفیت بیش از ۱۲ هزار مگاوات برق، نخستین و بزرگ‌ترین شرکت برق منطقه‌ای کشور به‌حساب می‌آید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.