تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۷
کد خبر : 5225

ظرفیت انتقال بنزین در منطقه تهران به ۴۰۷ هزار بشکه در روز رسید

ظرفیت انتقال بنزین در منطقه تهران به ۴۰۷ هزار بشکه در روز رسید

با نصب دو دستگاه بوسترپمپ جدید در مرکز انتقال نفت رسید و ارسال، ظرفیت انتقال بنزین در منطقه تهران با افزایش ۱۳۵ هزار بشکه در روز ، به ۴۰۷ هزار بشکه روزانه رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران – منطقه تهران، علیرضا بیات معاون فنی با اعلام این خبر گفت: با توجه به مصرف و نیاز بیشتر به فرآورده‌های بنزین با تکیه به توان داخلی و نیروهای بومی، دو دستگاه بوسترپمپ با ظرفیت ۱۸۵ کیلو وات در مرکز رسید و ارسال نصب شد تا شاهد بالا رفتن حجم انتقال بنزین از سوی این مرکز باشیم.

وی حفاری چاله پمپ، بتن ریزی، نصب پمپ و الکتروموتور، کابل کشی ولوهای برقی ( MOV ) به همراه موتور بوستر، کابل برقی ابزار دقیق از اتاق کنترل تا محل مورد نظر و لوله کشی‌های مربوطه را از جمله فعالیت‌های انجام گرفته در این فرآیند نامید.

وی در تکمیل این خبر افزود: همچنین در راستای این پروژه به تازگی همکارانمان در واحد مکانیک بوسترپمپ شماره ۱۰ مرکز رسید و ارسال را با هدف انتقال پایدار فرآورده‌های نفتی از مخازن این مرکز به مراکز نفت اصلی، اقماری و ری – کرج مورد تعمیرات اساسی قرار دادند که نقش آن در افزایش راندمان انرژی بسیار حائز اهمیت بوده و می‌تواند به طور قابل توجهی در بهینه سازی و صرفه جویی انرژی مؤثر باشد.

بیات در ادامه تأسیسات رسید و ارسال را یکی از مهمترین و حیاتی ترین مراکز در زمینه رسید، ذخیره سازی و ارسال فرآورده در منطقه تهران نام برد و خاطرنشان ساخت: با نصب بوسترپمپ های جدید، انتقال فرآورده بنزین از این ترمینال که پیش از این در حدود ۲۷۲ هزار بشکه در روز بود، به رشد ۴۰۷ هزار بشکه‌ای در روز ارتقا خواهد یافت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.