تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۹:۲۸
کد خبر : 4306

نامه انجمن کارفرمایی پتروشیمی‌ها به وزیر اقتصاد در مورد خوراک

نامه انجمن کارفرمایی پتروشیمی‌ها به وزیر اقتصاد در مورد خوراک

به دنبال صحبت های وزیر اقتصاد در رابطه با برگزاری جلسات متعدد با پتروشیمی ها در خصوص نرخ خوراک پتروشیمی‌ها دبیر انجمن کارفرمایی پتروشیمی نامه ای سرگشاده به وزیراقصاد نوشت.

به گزارش خبرنگار مهر، مطرح شدن افزایش نرخ خوراک پتروشیمی‌ها از سوی وزارت اقتصاد چالش‌های فراوانی به دنبال داشت و بسیاری به این موضع به صورت مثبت و منفی واکنش نشان دادند؛ از نمایندگان مجلس گرفته تا کارشناسان اقتصادی برخی آن را مثبت و عده‌ای چنین اقدامی را دال بر شکست پتروشیمی‌ها دانستند، اما روز گذشته دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی، از ارسال نامه‌ای به وزیر اقتصاد درباره افزایش غیرکارشناسی قیمت خوراک پتروشیمی‌ها خبر داد.

به گفته ابهری، ما در این نامه صراحتاً به آقای خاندوزی اعلام کردیم، پیرو مصاحبه شما در تاریخ ۱۳ تیر امسال، علی رغم هشدارهای فراوان انجمن درباره آثار سو این نوع از نرخ گذاری، وزارت نفت هیچ جلسه کارشناسی و تخصصی با این انجمن و پتروشیمی‌ها برای تعیین نرخ خوراک برگزار نکرده است و با استناد به صحبت‌های وزیر اقتصاد مبنی بر احتمال اصلاح مصوبه نرخ گذاری خوراک پتروشیمی‌ها در کمیسیون اقتصادی دولت از ایشان تقاضای جلسه کارشناسی نمودیم.

مهدوی ابهری اضافه کرد: در این نامه هم تاکید شده باید فرمول به جای عدد برای نرخ گذاری خوراک مبنا قرار گیرد و پیشنهادات تخصصی خود را درباره این نوع نرخ گذاری برای وزیر اقتصاد ارسال نموده است.

حالا باید دید با این واکنش از سوی دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی آیا ممکن است وزارت اقتصاد و دولت از موضع خود کوتاه بیایند و مبنای جدیدی برای قیمت‌ها در نظر بگیرند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.