تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۲ - ۷:۱۲
کد خبر : 4369

نمایشگاه تجهیزات آشپزخانه صنعتی، رستوران، کافی شاپ و هتل” در شهرآفتاب آغاز به کار کرد

نمایشگاه تجهیزات آشپزخانه صنعتی، رستوران، کافی شاپ و هتل” در شهرآفتاب آغاز به کار کرد
نمایشگاه تجهیزات آشپزخانه صنعتی، رستوران، کافی شاپ و هتل و پنجمین دوره جشنواره غذا و نوشیدنی های سرد و گرم ایرانی با رشد ۵۰ درصدی نسبت به سال گذشته در نمایشگاه بین‌المللی شهرآفتاب آغاز به کار کرد

به گزارش اقتصادی برتر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل نمایشگاه شهرآفتاب، صبح امروز با حضور عزت‌الله اکبری تالارپشتی نماینده مردم تهران در مجلس شواری اسلامی- مصطفی فاطمی، مدیرکل گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری “پنجمین دوره نمایشگاه تخصصی تجهیزات آشپزخانه صنعتی، رستوران، کافی شاپ و هتل” و پنجمین دوره جشنواره غذا و نوشیدنی های سرد و گرم ایرانی در محل نمایشگاه های بین المللی شهرآفتاب آغاز به کار کرد.

 

تعداد ۱۱۰ شرکت در فضایی به مساحت بیش از ۱۶ هزار مترمربع آخرین دستاوردها و تکنولوژی های خود را به نمایش گذشاته اند که نسبت به سال گذشته بیش از ۵۰ درصد رشد داشته است.

 

کالاهای این نمایشگاه شامل، تجهیزات پخت غذا، تجهیزات آماده سازی، تجهیزات سرو غذا، تجهیزات انبارو نگهداری، تجهیزات کافی شاپ، بسته بندی و ظروف یکبار مصرف، تجهیزات الکترونیکی و نرم افزاری رستوران، دکوراسیون، مبلمان رستوران، ظروف رستورانی و… است.

 

همزمان با نمایشگاه، اولین دوره جشنواره گاسترونومی غذا و نوشیدنی برگزار می شود که این دو رویداد مکمل هم بوده مخاطبین مشترکی دارند و هم افزایی هر دو رویداد را در بر خواهد داشت.

 

همچنین؛ این نمایشگاه تا ۲۳ تیرماه از ساعت ۱۰ صبح لغایت ۱۸ بعد از ظهر در محل نمایشگاه های بین المللی شهرآفتاب میزبان علاقه مندان و متخصصین است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.