تاریخ انتشار : شنبه ۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷
کد خبر : 5400

نیروگاه سیکل ترکیبی بمپور از مدار تولید برق خارج شد

نیروگاه سیکل ترکیبی بمپور از مدار تولید برق خارج شد

زاهدان- مدیرعامل شرکت تولید برق نیروگاه‌های سیستان وبلوچستان گفت: واحد شماره دو نیروگاه سیکل ترکیبی بمپور، برای تعمیرات بازدید هشت هزار و رفع محدودیتهای تولیدی از مدار تولید برق خارج شد.

مرادبخش بامری در گفت‌و گو با خبرنگار مهر، افزود: پس از سپری شدن تابستان بسیار گرم امسال و با شروع روند کاهشی مصرف برق کشور، واحد شماره دو نیروگاه سیکل ترکیبی بمپور برای تعمیرات بازدید هشت هزار و به منظور رفع محدودیت‌های تولیدی از مدار تولید برق خارج شد.

وی ادامه داد: مجموعه نیروگاههای استان چالش‌ها و مشکلات زیادی را طی سال‌های اخیر سپری کرده و خوشحالیم که نتیجه این تلاش‌ها که با همدلی و همراهی مدیران و تمامی همکاران نیروگاه محقق شده منجر به آسایش و رفاه مردم در تابستان سال جاری بوده است.

مدیر عامل شرکت مدیریت تولید برق نیروگاه‌های سیستان و بلوچستان تاکید کرد: تداوم این دستاورد و ارتقای سطح تولید برق در نیروگاه سیکل ترکیبی مهمترین رویکرد ماست تا با برنامه‌ریزی هدفمند شاهد حداکثری مگاواتی در تابستان سال آینده باشیم.

وی اضافه کرد: بر این اساس و طبق برنامه ریزی صورت گرفته برای رفع اشکالات فنی واحد شماره دو اقداماتی از قبیل بازدید سیستم ایراینتیک و تعویض فیلترهای هوای ورودی به کمپرسور، بازدید از پره های توربین و فیلتر زنی و اندازه گیری مقدار مجاز لق بودن پره ها، بازدید از پره های کمپرسور و اندازه گیری زاویه پره های IGV، بازدید محفظه احتراق و تعویض فیلترهای ژنراتور، تست باطری‌های کامان و دیزل‌های اضطراری و تست جرقه زن‌ها و رفع مشکلات ابزار دقیق، تست فشار آکومولاتور های هیدرولیک و تعویض فیلترهای آن و تست سیستم فایر فیتینگ و درین ولوها انجام خواهد شد که با اجرای این پروژه شاهد رفع محدودیت و افزایش تولید حداکثری این واحد ۱۶۲ مگاواتی خواهیم بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.